jeszcze kłykciny

1. Data: 2002-06-24 17:08:13

Temat: jeszcze kłykciny
Od: "Iwona" <I...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 3 lat mam kłykciny kończyste. Nie mogę tego żadną siłą zwalczyć.
Stosowałam już Condylinę i inne preparaty przeciwwirusowe (acyklowir,
groprinosin). Niestety Condylina poskutkowała tylko częściowo (nie
wspominając o acyklowirze, który nie działa na wirusy RNA i w związku ztym
też nie poskutkował). Już opadają mi ręce, gdyż nic mi nie pomaga a lekarze
ginekolodzy i dermatolodzy nie mają mi oprócz wymienionych leków nic do
zaoferowania( zmiany są zbyt drobne i zbyt rozsiane do krioterapii). Co ja
mogę jeszcze zrobić? Wiem, że nie mogę tego zbagatelizować. Proszę o pomoc.

Letycja

2. Data: 2002-06-24 20:19:55

Temat: Re: jeszcze kłykciny
Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypadki oporne na Codylinę można leczyć 5-fluorouracylem / Efudix / ok. 45
zł. 20g.
Stosuje się go przez dwa kolejne dni w tygodniu przez 10 tyg.
pozdr tolo

3. Data: 2002-06-25 15:55:47

Od: "Iwona" <I...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tolo" <t...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Przypadki oporne na Codylinę można leczyć 5-fluorouracylem / Efudix / ok.
45
> zł. 20g.
> Stosuje się go przez dwa kolejne dni w tygodniu przez 10 tyg.
Dzięki za podpowiedź. Mam jeszcze pytanko. Czy Efudix można stosować na
błony śluzowe?
Iwona

4. Data: 2002-06-25 16:02:59

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Można. Jest nawet skuteczniejszy. Inny jest sposób dawkowania.
tolo

PS. Jest to lek cytotoksyczny. Nie można go stosować w ciąży. Niewłaściwe
stosowanie może być powodem powstania owrzodzeń. Musi być stosowany b.
ostrożnie / dlatego nie jest lekiem pierszego rzutu w leczeniu kłykcin/.

tolo

5. Data: 2002-06-27 18:43:46

Od: "Janusz" <p...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

preparaty medycyny andyjskiej - kuracje opisane na www.firmalidke.power.pl

Użytkownik "Iwona" <I...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zaoferowania( zmiany są zbyt drobne i zbyt rozsiane do krioterapii). Co ja
> mogę jeszcze zrobić? Wiem, że nie mogę tego zbagatelizować. Proszę o

pytanko wada serca?
Jaki krem do opalania?
[ SPAM] PILNIE sprzedam działki nad morzem ŚMIECHÓW 8.50 ZŁ - m/kw 1344, 1045, 1058,1104, 1046 m/kw
Wrastajace paznokcie - metody walki itp
unieruchomienie dużego palca u nogi