jeszcze raz o tropikalnych na tarasie

1. Data: 2002-09-09 20:39:17

Temat: jeszcze raz o tropikalnych na tarasie
Od: "Beata Werońska" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam innych pasjonatów roślin!
Chciałabym podzielić sie z wami moim entuzjazmem dla uprawy roślin z
cieplejszej strefy klimatycznej. Mam oszklony taras w Centrum miasta, gdzie
z powodzeniem uprawiam rośliny egzotyczne, a takze nasze rodzime skalne , no
i kaktusy .
Już od kilku lat z powodzeniem uprawiam ketmię syryjską, która urosła na
spory krzew,
lantanę, a ostatnio zakupiłam bugenwillę gładką.
Kwitła już od maja 2 razy, ma sporo młodych przyrostów. Najchętniej
uformowałabym
ją na drzewko. Jeśli macie jakieś doświadczenia w uprawie bugenwilli, to
chętnie
posłucham Waszych rad. Nie jestem na przykład pewna czy zostawić ją na zimę
na tarasie czy zabrać do domu (zimą temperatura spada tam do ok 0 do +5
stopni).
Z pewnością zrzuciłaby liście ale czy przezimuje?

A może odezwie się do mnie ktoś kto uprawia inne ciekawe egzotyki. Chętnie
pogadam o tym.

Pozdrawiam ciepło wszystkich ogrodników.

Beata

P. S. Moja bugenwilla właśnie zaczęła kwitnąć po raz 3-ci tego lata. Cudo!
Jeśli ktoś chciałby podzilić się swoimi doświadczeniami i miał ochotę
napisać na mój prywatny adres to podaję:

b...@s...pl

2. Data: 2002-09-18 06:08:00

Temat: Re: jeszcze raz o tropikalnych na tarasie
Od: Krzysztof Marusiński <o...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Werońska" <b...@s...pl> napisał w wiadomości
> A może odezwie się do mnie ktoś kto uprawia inne ciekawe egzotyki. Chętnie
> pogadam o tym.

Czy interesują Cię cytrusowe?
Zastanawiam się czy by nie zorganizować jakiegoś "lobby" (przepraszam, że
tak nie "polsko") w celu wspólnego zaopatrywania się w takie rośliny.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

recenzja Działkowca i dodatku Wrzosowe Ogrody
wymagania
kłopoty z trawnikiem
Re: RE: Czym zwalczyć mączniak na winogronach?
Jak dlugo ma "schnac" betonowe oczko wodne