jeszcze raz pytanie

1. Data: 2002-02-28 07:09:30

Temat: jeszcze raz pytanie
Od: "michal" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

nie byłem u lekarza więc nie zostałem przebadany tylko przez telefon zostały
przekazane objawy tej choroby i ta osoba powiedziała żeby brać bactrim rano
i wieczorem po 2 tabletki i po każdym baktrimie po 2 godzinach aspiryne 3x
dziennie i jeszcze ewentualnie rutinoscorbin

Objawy to co jakiś czas troche narastająca gorączka do 38'C
na początku był suchy kaszel a po jednym dniu zmienił się na mokry kaszel
(nie wiem czy tak się mówi ale inaczej nie potrafię tego określić)
na grypę byłem szczepiony

ale mam przede wszystkim pytanie czy (bactrim) zmniejsza odporność
organizmu tak jak antybiotyk lub w mniejszym stopniu

Dziękuję