już wkrótce będziemy pluć na leo beenahakkera

1. Data: 2008-09-05 22:33:29

Temat: już wkrótce będziemy pluć na leo beenahakkera
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

kto się założy?

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

2. Data: 2008-09-05 22:35:12

Temat: Re: już wkrótce będziemy pluć na leo beenahakkera
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 06 Sep 2008 00:33:29 +0200, tren R napisał(a):

> kto się założy?

Dlaczego mamy pluć?
--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

3. Data: 2008-09-05 22:46:26

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Dlaczego mamy pluć?

są duże szanse, ze mu się nie uda.

--
http://bialo.czerwona.patrz.pl/

4. Data: 2008-09-05 22:49:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 06 Sep 2008 00:46:26 +0200, tren R napisał(a):

> są duże szanse, ze mu się nie uda.

Ja nie będę na niego pluła. Uczciwie pracuje na swój chleb. Jeśli chodzi o
cudzoziemców to już prędzej na aktorzynę - Niemca, Sztefena Jakmutam, co
robi z siebie w Polsce małpę na sznurku, aby ucieszyć Polaków... bo w
Niemczech szansy takiej by nie miał, by "zaistnieć".

5. Data: 2008-09-06 20:17:53

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robi z siebie w Polsce małpę na sznurku, aby ucieszyć Polaków... bo w
> Niemczech szansy takiej by nie miał, by "zaistnieć".

Przepraszam, w formalnej kwestii jak uczciwie pracujesz na tzw "swój chleb"
?

6. Data: 2008-09-06 20:22:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Sep 2008 22:17:53 +0200, Nagash napisał(a):

> Przepraszam, w formalnej kwestii jak uczciwie pracujesz na tzw "swój chleb"
> ?

Bardzo, w skali 10-punktowej daję sobie 9,5 :-)

7. Data: 2008-09-06 20:27:28

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sat, 6 Sep 2008 22:17:53 +0200, Nagash napisał(a):

[......]

> Bardzo, w skali 10-punktowej daję sobie 9,5 :-)

Straszne ! Załóżmy, że w jedenastostopniowej skali (gdzie 0 to absolutna
laba, nawet herbaty se nie zrobi a 10 to kompletny zapierdol bez zwykłej
przerwy na sikanie) dajesz sobie 9,5 to Twoja praca polega głównie na
postingu na pl.sci .psychologia :) Gotów jestem się zgodzić ale zalecam
porządny urlop :)

8. Data: 2008-09-06 20:37:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Sep 2008 22:27:28 +0200, Nagash napisał(a):

> [...]
> przerwy na sikanie) dajesz sobie 9,5 to Twoja praca polega głównie na
> postingu na pl.sci .psychologia :) Gotów jestem się zgodzić ale zalecam

Moja praca polega na zapewnieniu warunków do pracy mojemu mężowi. I
zapewniam Cię, że on warunki te ma (jak widzisz - zarabia, bo netu nam
jeszcze nie odcięli ani z głodu nie umarłam, a nawet musze uważac na
linię), a to, że ja mam czas oprócz tego na siedzenie w necie, to wyłącznie
zasługa mojej swietnej organizacji czasu i wielu zdolności, bo oprócz tego
mam czas także na ruch na świeżym powietrzu i rozwijanie swoich talentów,
których bez fałszywej skromności mówiąc, Ty raczej nie posiadasz. Tak więc
mając tak wspaniałą żonę mój mąż ani mi chleba nie liczy, ani ocen nie
wystawia, tylko po prostu mówi, że jestem najwaspanialszą kobietą na
świecie. Nie ma takich wiele, stąd jak widzę masz kłoppot z wyobrażeniem
sobie mnie poza netem... A urlopu nie potrzebuję, bo mam go właściwie kiedy
chcę - póki co codzienne sesje opalania i rowerowania, las własny do
dyspozycji, woda i... cóż mi więcej trzeba?
Dzięki. Sam sobie weź urlop - od tej zwykłej, ludzkiej zazdrości.

9. Data: 2008-09-06 20:53:53

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sat, 6 Sep 2008 22:27:28 +0200, Nagash napisał(a):
[........]
> [...]
> dyspozycji, woda i... cóż mi więcej trzeba?
> Dzięki. Sam sobie weź urlop - od tej zwykłej, ludzkiej zazdrości.

Ale w porządku. Nie przedstawiaj mi kwitów z inwentaryzacji prawego kantorka
z Twojego garażu z roku 2005 bo na pewno jest prawidłowy :) Po prostu
ślęczysz non stop na newsach a jednocześnie piszesz, że jesteś bardzo
zapracowana. Jak Ty to robisz ? Masz Eeee PC i iPlusa a wszystko nosisz w
trakcie pracy w plecaku ?

10. Data: 2008-09-06 21:40:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Sep 2008 22:53:53 +0200, Nagash napisał(a):

> Jak Ty to robisz ? Masz Eeee PC i iPlusa a wszystko nosisz w
> trakcie pracy w plecaku ?

To sie nie da wytłumaczyć, do tego się dochodzi latami. Cóż mogę Ci tu w
skrócie powiedziec.

--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby
siebie poznać."
S. Lem

cwana gapa
Odmowa pochówku bezbożnika w rodzinnym grobie.
Czy głupcem należy gardzić?
abc, do dzieła ;o)
Poltorej doby nieobecnosci...