kac morderca

1. Data: 2001-04-11 02:22:41

Temat: kac morderca
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos mi powie dlaczego zawsze musze sie tak meczyc nawet do wieczora
nastepnego dnia co robic zeby kac szybciej minal ?

2. Data: 2001-04-11 06:20:09

Temat: Re: kac morderca
Od: "AP" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alcaprim + Plusssz Active

HANS
Użytkownik <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...

3. Data: 2001-04-11 07:06:14

Od: "M@ga" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słyszałem że nasi wschodni sąsiedzi mają taki specyfik skonstruowany dla
wysokich dygnitarzy partyjnych, w celu szybkiego odzyskiwania sprawności po
partyjnych popijawach. Nazywało się to cudo "tabletka 5" i kac mijał po
20-30 minutach !

4. Data: 2001-04-11 09:27:56

Od: "Janusz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy ktos mi powie dlaczego zawsze musze sie tak meczyc nawet do wieczora
> nastepnego dnia co robic zeby kac szybciej minal ?

Profilaktyka! Zjeść coś tłustego przed piciem, następnie w trakcie picia i
po obficie się nawadniać (doustnie rzecz jasna!), najlepiej płynem Ringera
;-) (wstrętne, ale dobrze działa), w ostateczności lekko osoloną wodą około
0,9% (pić ile wlezie). W największym uproszczeniu chodzi o to, aby
przepłukać organizm z produktów metabolizmu alkoholu i wyrównać ewentualne
zaburzenia wodno-elektrolitowe.

To tyle

Pozdr.
Janusz a...@p...onet.pl

5. Data: 2001-04-11 10:20:50

Od: "Gandalf" <G...@V...PL> szukaj wiadomości tego autora

<g...@p...onet.pl> wrote in message
> czy ktos mi powie dlaczego zawsze musze sie tak meczyc nawet do wieczora
> nastepnego dnia co robic zeby kac szybciej minal ?

Jest na to tylko jedna skuteczna metoda. Nie dopuścić do powstania
kaca. Nie dopuścić do powstania kaca, można zaś na dwa sposoby:

1. Nie pić tyle.
2. Nie przerywać picia.

Wybór należy do Ciebie ;-)

Pozdrawiam,
Gandalf

6. Data: 2001-04-11 10:39:50

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> W największym uproszczeniu chodzi o to, aby
> przepłukać organizm z produktów metabolizmu alkoholu i wyrównać ewentualne
> zaburzenia wodno-elektrolitowe.

Tylko, że picie traci wtedy sens.

*p*

7. Data: 2001-04-11 10:42:21

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos mi powie dlaczego zawsze musze sie tak meczyc nawet do wieczora
> nastepnego dnia co robic zeby kac szybciej minal ?

Dobry jest znany staropolski sposób (przez niektórych, którzy nigdy nie
próbowali nie jest on akceptowalny) - lecz się tym, czym się zatrułeś. Czyli
klina klinem. W moim wypadku najlepsze na kaca są 2-3 zimne piwa. Działają
doskonale, aż się chce żyć!

*p*

8. Data: 2001-04-11 13:04:47

Od: "Janusz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...onet.pl...

> [...]
Czyli
> klina klinem. W moim wypadku najlepsze na kaca są 2-3 zimne piwa. Działają

Zapomniałeś dodać, że jeśli ktoś na kacu jest w stanie wypić klina to znak,
że jest na najlepszej drodze do alkoholizmu (jest to jedna z oznak)!

Janusz

9. Data: 2001-04-11 13:06:17

Od: "Janusz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...onet.pl...

> Tylko, że picie traci wtedy sens.
>
> *p*

??? czemu?
Wóda działa, aż miło, tylko kaca na 2 dzień nie ma (no, może malutki), no
chyba, że sens picia to właśnie ten kac!
;-)
Pozdr.
Janusz a...@p...onet.pl

10. Data: 2001-04-11 13:10:17

Od: Wojciech Wierba <w...@m...desy.de> szukaj wiadomości tego autora

p...@p...fm wrote:

> Dobry jest znany staropolski sposób (przez niektórych, którzy nigdy nie
> próbowali nie jest on akceptowalny) - lecz si? tym, czym si? zatru?e?.

Wiekszosc biesiadnikow stwierdza na drugi dzien, ze zaszkodzil im
nieswiezy sledzik albo salatka. Prawie nikt nie wskazuje alkoholu jako
przyczyny zlego samopoczucia.
Dlatego, na kaca, nalezy spozyc pozostalego po imprezie,
nieswiezego sledzika :))).
Nikt nas tez nie posadzi o paczatki alkoholizmu.

Czyli
> klina klinem. W moim wypadku najlepsze na kaca s? 2-3 zimne piwa. Dzia?aj?
> doskonale, a? si? chce ?yae!

Powyzszy sposob nie zgadza sie z teoria :).

Pozdrawiam
Wojtek

Zdrowe odrzywianie?
Instrukcja jak przeprowadzac eutanazje w Holandii
JAK śnią niewidomi
Instytut reumatologi
prośba o książkę