kafelkowanie

1. Data: 2001-11-14 07:13:34

Temat: kafelkowanie
Od: "Adm" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam kolejne pytanie dotyczace plyt g/k
Czy mozna gole plyty malowac, tapetowac, klasc na nie plytki ???
Te plyty ktore chce malowac lub tapetowac sa zachpachlowane na laczach, te
zielone w lazience nie sa zaszpachlowane.
Moze je wczesniej czyms zagruntowac, lub polozyc na nie gladz szpachlowa?
Cz przy odrywaniu w przyszlosci tapety nie zerwe gladzi lub papieru?

Prosze poradzcie

Adm

1. Data: 2001-11-14 11:10:22

Temat: Re: kafelkowanie
Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adm napisał(a) w wiadomości: <9st54q$71i$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> [...]
>zielone w lazience nie sa zaszpachlowane.
>Moze je wczesniej czyms zagruntowac, lub polozyc na nie gladz szpachlowa?

ja w lazience pociagnalem Unigruntem Atlasa (moze i nic nie dalo - ale na
pewno nie zaszkodzilo) - kladlem na to plytki - juz pol roku minelo i nic
nie odpadlo ;-))

pozdrawiam,
_Taunus_

sposob na naklejki na zewnetrznej ramie okna
sprzatenie
Rdza na pralce
domki do 200.000zl niedaleko Warszawy
Nowa kuchnia