kampania

131. Data: 2009-11-26 20:55:01

Temat: Re: kampania
Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Więc musi akurat mnie samej, bezpośrednio, ktoś coś złego zrobić, aby nie
> mieć mojej akceptacji? - no to wobec tego muszę zwrócić "honor" wielu
> osobom... w tym Hitlerowi, Stalinowi, Wielkiemu Mistrzowi Krzyżackiemu,
> lekarzowi, który źle zdiagnozował moją mamę i usunął jej bez prześwietlenia
> ząb, od czego w 2 miesiace umarła, pielęgniarkom bawiącym się
> noworodkami... Tłumy tego.
> :->

Nie o to chodzi. Homoseksualiści nie zrobili nic złego ani Tobie ani
żadnemu z tych obecnych homofobów, więc skąd ta niechęć? I ta
nietolerancja? Czujecie sie zagrożeni? Boicie sie ich? Zazdrościcie im?

> Nie czuję obrzydzenia do żadnej konkretnej osoby, paru homosiów znałam
> osobiście, w tym moją wychowawczynię z liceum i dobrego znajomego mojego
> ojca, natomiast czuję obrzydzenie do całości zjawiska homoseksualizmu. To
> różnica i nie imputuj mi obrzydzenia do drugiego człowieka jako do
> konkretnej osoby fizycznej.

Czyli jak to? Czujesz obrzydzenie do homoseksualizmu, natomiast nic nie
masz przeciw homoseksualistom? Trochę to jakieś pokrętne..

Oczywiście nie zarzucam Ci "obrzydzenia" - to było o obrzydzeniu które
odczuwa Chiron i jego syn .

132. Data: 2009-11-26 20:57:06

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> Dnia Thu, 26 Nov 2009 12:21:40 +0100, XL napisał(a):
>
> Do jadrysa:
> ponadto ciągle nie odpowiadasz na moje pytanie, kogo i co mam powtarzać, bo
> piszesz w kółko tylko, że "Odpowiadam: bzdety wyssane z palca. Polegające
> na tym że homoseksualizm jakoby zagrażał komu i czemukolwiek..." "

Nie wiem kto jest waszym guru który rozpowszechnił kiedyś te mity na
temat homoseksualizmu.. Być może był to jakiś kochanek którego zdradził
partner?

133. Data: 2009-11-26 20:58:07

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Tak to jest, jak się używa darmowego systemu ;-)

Raczej tego płatnego. Do posługiwania sie nim mózg nie jest potrzebny.

134. Data: 2009-11-26 21:12:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 21:55:01 +0100, Jadrys napisał(a):

> Czyli jak to? Czujesz obrzydzenie do homoseksualizmu, natomiast nic nie
> masz przeciw homoseksualistom?

Przeciwko pojedynczym osobom nie - tym, które są dyskretne, tzn zajmują się
sobą i partnerem, nie prowadzac żadnej działalności "ideowej" ani
propagandowej na zewnątrz.

> Trochę to jakieś pokrętne..

Nie. Bardzo proste.

--

Ikselka.

135. Data: 2009-11-26 21:13:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 21:57:06 +0100, Jadrys napisał(a):

> Nie wiem kto jest waszym guru który rozpowszechnił kiedyś te mity na
> temat homoseksualizmu.. Być może był to jakiś kochanek którego zdradził
> partner?

No ale masz jakąs konkretniejszą propozycję dla mnie, kogo MAM słuchać, nie
zaś kogo NIE MAM słuchać?
--

Ikselka.

136. Data: 2009-11-26 21:17:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 21:58:07 +0100, Jadrys napisał(a):

> Raczej tego płatnego. Do posługiwania sie nim mózg nie jest potrzebny.

Przeciętniakom nie.
Ja potrafię sobie poradzić bez całego tego graficznego interfejsu też. I
nie mów, ze Ty korzystasz z Linuxa w trybie tekstowym :->
--

Ikselka.

137. Data: 2009-11-26 21:17:34

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A umowa cywilno-prawna to nie LEGALIZACJA związku?
> O co jeszcze im chodzi? O slub w kościele! - a nieee, to niestety nic z
> tego.

Umowa to jednak niezupełnie związek partnerski. żeby ułatwić wszystkim
życie to najprościej byłoby nazwać taki związek małżeństwem. Wtedy
wszystko dla wszystkich byłoby jasne.. Ale skoro heteroseksualnym taki
obrót sprawy sie nie podoba, to można by wymyślić jakaś nowa nazwę dla
ich związków.

> Jak to, nie akceptujesz go? Przecież nic złego Ci nie zrobił!

Ale z moich rodaków usiłował zrobić "podludzi" :-P

> :->

> Co masz akurat do zakonnic? Bo ja mam dużo do świeckich wychowawców...

Nie mam nic. Ale jeżeli zabrania się oddawać dzieci pod opiekę homkom
ze względu na ich preferencje seksualne, to zakonnicom tez chyba
należałoby sie przyjrzeć...

138. Data: 2009-11-26 21:26:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 22:17:34 +0100, Jadrys napisał(a):

> [...]
> wszystko dla wszystkich byłoby jasne.. Ale skoro heteroseksualnym taki
> obrót sprawy sie nie podoba, to można by wymyślić jakaś nowa nazwę dla

Przykre, ale nic z tego: nie ustępuje się ze swojej działki tylko dlatego,
że ktoś chce mieć taki sam adres :->

> Ale z moich rodaków usiłował zrobić "podludzi" :-P

No. A homoseksualiści-działacze chcą zrobić z mojego małżeństwa odstępstwo
od normy, a moim wnukom wtłoczyć do głów, że pingwin pingwina... itp :->

> Nie mam nic. Ale jeżeli zabrania się oddawać dzieci pod opiekę homkom
> ze względu na ich preferencje seksualne, to zakonnicom tez chyba
> należałoby sie przyjrzeć...

One mają prawidłowe preferencje - są poślubione Najbardziej Stuprocentowemu
Mężczyźnie Jakiego Znam :-)

--

Ikselka.

139. Data: 2009-11-26 22:28:48

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> nie mów, ze Ty korzystasz z Linuxa w trybie tekstowym :->

Linuksa.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

140. Data: 2009-11-26 23:24:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> [...]
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

> Śmiech korsarza z podwójną banderolą? :D

Przynajmniej Ci nie wcina tego znaczka, tak jak ócz (oczów?;))
Śmiech z szeroko zamkniętymi óczmi.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Re: Spierdalaj :-)
Re: **Jak wyjaśnić idiotce, że jej TŻ-cio jest durny i nam zwisa
Kim jest BLACHARA?
WIARA W MOC...
*kto jest za tym żeby sender poszedł po rozum do głowy?