kanwa 14 czy 18

1. Data: 2004-09-24 07:30:52

Temat: kanwa 14 czy 18
Od: "AK" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, pomozcie :)
Opracowalam w PCStitchu zdjecie mojego 2-letniego synka i on jest na kanwe
14'. Teraz widze ze wolalabym zeby obrazek wyszedl mniejszy (150 krzyzykow
szerokosc, a co dopiero dlugosc...)
Czy moge zamienic kanwe z 14 na 18? (jest bardziej gesta? tak wyczytalam...)
A jezeli tak, to czy moge prosic ktoras dobra dusze o kupienie mi takiej
kanwy? Mieszkam w Nowym Targu i tu, niestety, nie ma wyboru - albo 14 albo
jeszcze rzadsza.
Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2004-09-24 08:36:54

Temat: Re: kanwa 14 czy 18
Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:cj0ifh$bau$1@druid.ceti.pl,
ktoś podpisujący się AK chciał powiedzieć, że:
> [...]
> kupienie mi takiej kanwy? Mieszkam w Nowym Targu i tu, niestety, nie
> ma wyboru - albo 14 albo jeszcze rzadsza.

Hej,

To do Krakowa masz niedaleko ;)

A poważnie - tak, 18 jest znacznie bardziej gęsta od 14, po drodze masz
jeszcze 16...
Zajrzyj tu:
http://www.mulinka.pl/sklep/product_info.php?cPath=1
5&products_id=44&topSsid
=88431c4bd5ed451f7e6e0ba6cebe1b91 - kawałki są ściśle określone, ale może
wystarczą (nie wiem jaką masz wielkość na długość) i dadzą Ci porównanie
pomiędzy kanwami...
Czy kawałek Ci wystarczy - wszerz to ok. 250 krzyżyków, wzdłuż ok. 330.

Jeśli będzie za mały - to tu: http://gobelin.pl/main.html możesz kupić
większe (wejdź w "Płótna Zweigart) :)

--
Aneczka