[karakow] co ze spotakniem w alchemii?

1. Data: 2004-06-24 12:41:43

Temat: [karakow] co ze spotakniem w alchemii?
Od: "krawcowa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie, spotykamy sie w pierwsza niedziele licpa ncz nie?
jesli tak to o ktorej?

skrzacik zagipsiony

1. Data: 2004-06-25 09:16:50

Temat: Re: [karakow] co ze spotakniem w alchemii?
Od: "Gosia Adamus" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze skrzaciku, że postanowiłaś odświeżyć nam pamięć, bo moja już tego
wymagała. Byłabym o tym spotkaniu zapomniała.
Uświadomcie mnie która zorientowana lepiej Krakowianka gdzie jest Alchemia.
I co mamy dokładnie w planie. To znaczy z czym mam przyjechać, klocki (JUŻ
UMIEM!!!), frywolitka, krzyżyki czy co jeszcze innego. Ostatnio mam na
tapecie igłową, szydełko i patchworki.
Gocha

1. Data: 2004-06-25 10:25:46

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> UMIEM!!!), frywolitka, krzyżyki czy co jeszcze innego. Ostatnio mam na
> tapecie igłową, szydełko i patchworki.
> Gocha

Gosia, Ty jak zwykle szalona!!! Czy jest coś czego jeszcze nie umiesz?
Alcgemia jest na Kazimierzu. Jesli wiesz gdzie jest kolanko, to na pewno
skojarzysz Plac zydowski obok ul. Józefa. Alchemia jest na jednym z rogów przy
ul. Estery jesli mnie pamięć nie myli. Kiedy bedziesz mniej więcej, bo
chciałabym Cię w koncu zobaczyć.
Ewa

1. Data: 2004-06-28 18:11:50

Od: Drozdzoweczka <d...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak w temacie, spotykamy sie w pierwsza niedziele licpa ncz nie?
> jesli tak to o ktorej?

Jak na razie naliczylam 5 osob: Arleta, Skrzacik, Kaila, Ewa i ja.

To troszke malo :(. Moze ktos jeszcze?

Przy okazji - jeszcze bedzie Festiwal Kultury Zydowskiej i takie
niecodzienne spotkanko => dzien robotkowy bylby fajny :)
Zwlaszcza, ze tlumy turystow przybeda (mimo, ze koncert finalowy jest w
sobote) ;-)
Ktos jest angielskojezyczny? Cudzoziemcow tam skolko ugodno ;) i
niewykluczone, ze ktos z nich sie bedzie chcial nauczyc ;->

Proponuje zaczac w okolicy poludnia - 11, 12 lub 13. Co Wy na to?
Sam dzien robotkowy potwalby kilka godzin - same zdecydujemy ile :).

Drożdżóweczka (Kraków)

1. Data: 2004-06-29 08:41:19

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuje zaczac w okolicy poludnia - 11, 12 lub 13. Co Wy na to?
> Sam dzien robotkowy potwalby kilka godzin - same zdecydujemy ile :).

> [...]

Ja mogę być w okolicy 13-tej.

1. Data: 2004-06-30 12:09:58

Od: "skrzacik" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ktos jest angielskojezyczny? Cudzoziemcow tam skolko ugodno ;) i
> niewykluczone, ze ktos z nich sie bedzie chcial nauczyc ;->

cos tam po angielsku belkotam, a uczyc to oni sie moga patrzac nam na rece bo
to najlepsza metoda nauki :)

> Proponuje zaczac w okolicy poludnia - 11, 12 lub 13. Co Wy na to?
> Sam dzien robotkowy potwalby kilka godzin - same zdecydujemy ile :).

> [...]

moge byc o 13, ale jak ustalicie spotkanie na 12 to tez sie postaram nie
zaspac :)
deklaruje frywolitke, ktora musze skonczyc przed 8 lipca.
do wgladu przywloke stringi szydelkowe i podwiozke - obie jako slubny prezent
dla mojej przyjaciolki.

skrzacik

1. Data: 2004-06-30 14:46:32

Od: "Anulka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Drozdzoweczka" napisała w wiadomości:

> Jak na razie naliczylam 5 osob: Arleta, Skrzacik, Kaila, Ewa i ja.

tez bym chętnie przyszła, ale...

> Proponuje zaczac w okolicy poludnia - 11, 12 lub 13. Co Wy na to?
> Sam dzien robotkowy potwalby kilka godzin - same zdecydujemy ile :).

...pracuję od 12 do 17 :(((((

> --
> Pozdrawiam
>
> Drożdżóweczka (Kraków)

całuski
Anulka (Kraków)

1. Data: 2004-06-30 17:46:39

Od: Drozdzoweczka <d...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mogę być w okolicy 13-tej.

Juz mamy dwie chetne od 13-tej. Ja sie dostosuje.
Arleta, Kaila - jak Wam pasuje? Moze byc 13?

A reszta robotkujacych z Krakowa? Jest nas tyle osob i tylko kilkoro chce
rozpowszechniac ;) robotkowanie wsrod spoleczenstwa?
Bardzo prosze. Im nas wiecej, tym weselej :)

Drożdżóweczka (Kraków)

1. Data: 2004-06-30 20:33:22

Od: "Asia z Krakowa" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> deklaruje frywolitke, ktora musze skonczyc przed 8 lipca.
> do wgladu przywloke stringi szydelkowe i podwiozke - obie jako slubny

Drogi<skrzaciku> jak zrobić kółeczka na stringi i jak je łączyć proszę o pomoc
i pozdrawiam krakowianki

1. Data: 2004-06-30 21:13:45

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy ja mogę do Was tez wpaść? właśnie jestem parę dni w krakowie i byłoby
miło, gdybym Was mogła poznac osobiście...... Nie wiem czy dam rade na 13.00, w
każdym razie zajrze do Was do Alchemii

pozdr
annaweronika (Poznan, obecnie Kraków)

Haft krzyżykowy - początek