kardiolog Warszawa

1. Data: 2011-03-14 09:37:19

Temat: kardiolog Warszawa
Od: "Agnieszka Ostrowska" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piszę w osobnym wątku, żeby bałaganu nie robić.
Potrzebny sprawdzony kardiolog w Warszawie dla 9-ciolatka.
Pediatra wysłuchała szmer na serduszku, syn chodzi do trzeciej klasy
sportowej o profilu pływanie.
Chciałabym to jak najszybciej skonsultować, bo nie wiem czy odstawić
dzieciaka od pływania.
Może polecicie kogoś dobrego, kto ma umowę z NFZ i terminy niezbyt długie?

Aga

2. Data: 2011-03-20 09:57:45

Temat: Re: kardiolog Warszawa
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14.03.2011, o godzinie 10.37.19, na pl.soc.dzieci.starsze, Agnieszka
Ostrowska napisał(a):

> [...]
> dzieciaka od pływania.
> Może polecicie kogoś dobrego, kto ma umowę z NFZ i terminy niezbyt długie?

Może na Kopernika spróbuj. Tam chyba nie są zbyt długie terminy (nie wiem
jak teraz, ale dwa-trzy lata temu czekaliśmy jakiś miesiąc) a specjaliści
dobrzy. Przy jakimś zagrożeniu kierują na Litewską. Na NFZ praktycznie
zawsze musisz odczekać swoje.

*Habeck*
- Schutzbach

neurolog Warszawa