karmienie piersią a papierosy

1. Data: 2002-05-18 16:01:39

Temat: karmienie piersią a papierosy
Od: "darhor" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

będę wdzięczna za wyjaśnienie jaki wpływ na dziecko mogą mieć papierosy
palone przez matkę je karmiącą

2. Data: 2002-05-18 16:34:41

Temat: Re: karmienie piersią a papierosy
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

negatywny
pozdrawiam Tichy

3. Data: 2002-05-18 17:39:15

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to mniej wiecej to samo jakbys dala temu dziecku fajeczke do buziaka i
kazala sie zaciagac.
to samo jest w przypadku biernego palenia, nawet tylko karmiacej matki.

i wszystkie tlumaczenia w stylu: moj mama to palila jak mnie karmila, albo:
ciocia z wujkiem palila i nic... - sa do niczego. to wyjdzie, wczesniej czy
pozniej,ale wyjdzie :(

Adam

4. Data: 2002-05-18 18:12:32

Od: "Iza" <c...@o...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> będę wdzięczna za wyjaśnienie jaki wpływ na dziecko mogą mieć papierosy
> palone przez matkę je karmiącą

Bardzo zly. Truja malenstwo z calych sil.
Iza

5. Data: 2002-05-18 20:09:35

Od: "staszek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo zly. Truja malenstwo z calych sil.
> Iza

Wydaje mi się, że darhor wie, że wpływ jest zły (to oczywiste).
Pytanie chyba brzi jak konkretnie działa, takie odpowiedzi, że na pewno
szkodzi sa bez sensu. Jak szkodzi?

6. Data: 2002-05-19 08:08:14

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 May 2002, Adam wrote:

> to mniej wiecej to samo jakbys dala temu dziecku fajeczke do buziaka i
> kazala sie zaciagac.
> to samo jest w przypadku biernego palenia, nawet tylko karmiacej matki.

Chcialbym przestrzec wszystkie palaczki. Kobieta 37 letnia w ciazy
zmarla z powodu krwotoku z pluc. Rak pluca zabil ja i przyszle dziecko,
ktore urodziloby sie zdrowe. Palila!

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

7. Data: 2002-05-20 16:45:08

Od: "darhor" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "staszek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> szkodzi sa bez sensu. Jak szkodzi?
> >
> Dziękuję Staszkowi za trafną ocenę mojego pytania.
Interesuje mnie konkretny wpływ palenia matki karmiącej na dziecko.
> bo zakładając że taki osobnik pali to: 1. substancje smoliste pozostają w
jego płucach, 2. nikotyna po zapaleniu papierosa osiąga jakieś stężenie i po
kilkudziesięciu minutach się uwalnia z organizmu czy coś takiego, podobno
właśnie dlatego palacze muszą sięgać po papierosy tak często (tak
przeczytałam gdzieś, ale dawno więc mogłam coś pokręcić) W związku z tym co
truje karmione maleństwo jeżeli powiedzmy ktoś pali po karmieniu.
Mam nadzieję na interesującą odpowiedź, choć za pozostałe też dziękuję.
Darhor.

8. Data: 2002-05-20 17:41:20

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

W związku z tym co
> truje karmione maleństwo jeżeli powiedzmy ktoś pali po karmieniu.
> Mam nadzieję na interesującą odpowiedź, choć za pozostałe też dziękuję.
> Darhor.
W szpitalu położniczym pielęgniarki od noworodków twierdziły, ze do mleka
przechodzi nikotyna, podobnie przez łożysko. Dziecko palącej matki jest
płaczliwe, niespokojne, bo jest "na głodzie" nikotynoym...czy to prawda? Nie
wiem.
O.

Bóle stawów.
wiotczenie miesni
Hali-Z z cynkiem czy to dziala na gnicie pokarmu w ustach?
Abtronic
Gdzie opis leków?