karta nauczyciela

1. Data: 2000-10-10 16:50:38

Temat: karta nauczyciela
Od: "Justyna" <j...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Czy ktos zna przepisy dotyczace nauczycieli tzn karty nauczyciela?
Szukam odpowiedzi na dwa pytania:
1. Czy to prawda, że nie przysluguje mi zalegly urlop wypoczunkowy jesli
chce pojsc na urlop wychowawczy?
2. Czy jesli od grudnie zeszlego roku do czasu urodzenia dziecka
przebywalam na zwolnieniu lekarskim za wyjatkiem ferii zimowych
to podwyzka przysluguje mi dopiero po powrocie do szkoly,
przy wykorzystaniu urlopu wypoczynkowego
czy tez juz od ferii zimowych?

Pozdrawiam

Justyna

1. Data: 2000-10-11 07:56:02

Temat: Odp: karta nauczyciela
Od: "Maciej Jakubowski" <m...@b...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Justyna <j...@g...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8rvhnh$fon$...@n...tpi.pl...
> [...]
> to podwyzka przysluguje mi dopiero po powrocie do szkoly,
> przy wykorzystaniu urlopu wypoczynkowego

http://www.men.waw.pl/aktual/oswiata/opinia.htm

Maciej Jakubowski
m...@b...krakow.pl http:/spxx.bci.pl/maciek/
ICQ UIN Petroniusz: 969959; Chata Petroniusza: 25151739
SMS: +...@s...magikon.com.pl

korepetycje z matematyki
pedagogika zabawy
test