katalog 3 Avon

1. Data: 2003-12-15 21:00:02

Temat: katalog 3 Avon
Od: "Harmony Wroclaw" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka,

ktoś już ma katalog 3 Avonku (przypominam że od nowego roku nie obowiązują
kampanie tylko katalogi)?
Możecie dziewczyny opisać co w nim jest?

Serdeczności
H.

----------
zrób świąteczne prezenty kobietom swego zycia
672
---------

1. Data: 2003-12-15 22:47:27

Temat: Re: katalog 3 Avon
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harmony Wroclaw wrote:
> [...]
>
> ktoś już ma katalog 3 Avonku (przypominam że od nowego roku nie
> obowiązują kampanie tylko katalogi)?
> Możecie dziewczyny opisać co w nim jest?

A co za różnica "kampania" czy "katalog"?...

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-16 12:53:15

Od: "Harmony Wroclaw" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> A co za różnica "kampania" czy "katalog"?...

Zasadniczo w numeracji. Prosząc więc o zawartość katalogu 3 mam na mysli
katalog 3 a nie katalog 2/3 który był już tutaj opisywany ;-)

Serdeczności
H.
----------

1. Data: 2003-12-16 14:52:48

Od: "Roberto" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

----------
> zrób świąteczne prezenty kobietom swego zycia
> http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=432
672
---------

Katalog nr 3 czyli dzień kobiet

pół żartem pół serio czyli nowa woda toaletowa Wink 50 ml 39,60

modna torebka z materiału skóropodobnego za 29,90 ( jeśli dokonasz zakupów z
całego katalogu za 39,60

szminka ultra colour rich 15,90

błyszczyk do ust glazwear 19,90

wysuwana konturówka do ust 12,90

odświętna szminka do ust 9,90

ulubieńcy kobiet czyli kosmetyki sprzedające się najlepiej

tusz stylista 15,90 , podkład rozświetlająco-Antystresowy 22,90, kompleks
witaminowy w kremie 15,90 , krem głęboko nawilżający na noc 19,90 , woda
perceive 46,90 , regenerująca maseczka chroniąca kolor włosów farbowanych
11,90 ,

nowa biżuteria

nowość krem na noc słoiczek piękności accolade 50 ml 29,90

zestaw sss czyli balsam , krem , peeling za 23,80

puder brązujący w kulkach 36,90

pędzel do makijażu 15,90

seria kraina śniegu ora seria eliksir miłości na promocji

wody toaletowe life scents po 24,90

upominkowi woda toaletowa - paczuszka 22,90

woda pink suede 42,90

wszystko z rare pearls na promocji

woda treselle 59,90 + jest już dezodorant za 13,90

wszystko z far Away na promocji

woda incandessence 54,90 kulka 4,90

wszystkie kulki damskie i męskie po 4,90

wody po goleniu modern balance, open road , Individual po 29,90

woda pro sport 19,90

zestaw class act na promocji

śródziemnomorski krem do ciała z oliwką 29,90

śródziemnomorski żel kąpielowy z oliwką 19,90

nowość śródziemnomorski olejek do ciała z oliwką 19,90

seria clearskin wszystkie produkty po 9,90

mleczko ujędrniające do ciała + żel do pielęgnacji biustu =34,90

żel oczyszczający do ciała + wyszczuplający krem antycellulitowy = 49,90

rozjaśniający krem pod oczy 24,90

maseczki supernawilżająca i głęboko oczyszczająca 19,90

krem źródło młodości będzie w nowej ulepszonej formule i będzie się nazywał
krem naprawczy źródło młodości na noc teraz 10 ml tego kremu można kupić za
9,90

perłowy krem pod oczy 44,90

trójwymiarowy korektor zmarszczek 59,90

puder sypki 27,90 puder w kamieniu 25,90 rozświetlajacy puder w pędzlu 41,90

cienie duo 17,90

lakier z brokatem 14,90 naklejki na paznokcie 13.90 lakier do paznokci
nailwear 13,90 oraz paski do zdobienia paznokci 3,90

krem koloryzujący 17,90

podkład perfect wear 35,90

pielęgnujący cień do powiek 21,90

krem glicerynowy 4,90

krem do pielęgnacji skorek 13,90

zestaw do francuskiego manikiuru 27,90

nowość metaliczny błyszczyk color trend 14,90

z color trenu na promocji są jeszcze podkład 9,90 lakier 8,90

wstrząsający lakier nawierzchniowy 15,90

szampony i odżywki advance

oferta specjalna do wyczerpania zapasów

szminka ultra colour rich - butterfly oraz lakier do paznokci nailwear -
violetta 9,90

woda cytryna / bazylia 14,90

gąbki do nakładania podkładu 2,90

pędzelek do ust 6,90

kulki on duty tropikalne 50 ml 3,90 75 ml 5,90

dezodorant yassou oddech oceanu 7,90

płynny puder do ciała pur Blanca , Celebre 9,90

balsam mini krem mini szampon mini każdy produkt po 2,50

krem -pielegnacyjny do twarzy 8,90

balsamy z witaminami i ujędrniający 11,90

reszta tej sereii po 8,90

do tego balsam do ust za 2,90 jeżeli kupisz jakikolwiek produkt z tej serii
dezodorant w kremie on duty 6,50

aromaterapii seria cytrusowa woda 15,90

balsam 13,90

seria imbirowo-grejpfrutowa ceny takie same

eukaliptusowy płyn do kąpieli 9,90

płyn do higieny intymnej 10,90

mydła Aqua 2,50

kulki Aqua 5,90

magiczna myjka 5,90

żel męski 400 ml 10,90

reszta żeli po 6,90

wszystkie kremy do stop oraz płyn do kąpieli stóp 6,90

reszta z tej serii 11,90

szampony herbat 5,90

seria lilia i migdał po 9,90 każdy produkt seria aloesowa każy produkt po
9,90

krem brzoskwiniowy 8,90

jest jeszcze jeden katalog MINI

a nim

obrotny błyszczyk 29,90

nowość rozjaśniająca kredka do oczu 19,90

szkatułka 12,90

komplet wymiennych kolczyków 19,90

elegancki szal 39,90

woda , dezodorant i nowość perfumowany balsam Celebre na promocji

nowość intensywna kuracja przeciwzmarszczkowa w ampułkach accolade 39,90

zestaw planet spa zapakowany w kosmetyczkę 36,90

zestaw upominkowi naturals 14,90

zestaw upominkowi passion dance 49,90

zestaw lbd 69,90

kwiatowe mydełka 11,90

kąpielowe perełki sss 19,90

> Pozdrawiam Robert
ALLEGRO - debno1 1700+@2400+
___GG 3001335___

1. Data: 2003-12-16 15:51:00

Od: "tufi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roberto wrote:
<ciach>
> ALLEGRO - debno1 1700+@2400+
> ___GG 3001335___

Serdecznie dziekuje :)

--
pozdrawiamy

tufi & BB

www.ipto.info

1. Data: 2003-12-20 14:03:31

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Dec 2003 15:52:48 +0100, Roberto wrote:

> Użytkownik "Harmony Wroclaw" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Katalog nr 3 czyli dzień kobiet
>

> modna torebka z materiału skóropodobnego za 29,90 ( jeśli dokonasz zakupów z
> całego katalogu za 39,60

Jakiej wielkosci? Jakie zapiecie?

> odświętna szminka do ust 9,90

Moze wreszcie przysla mi zalegla...

> nowa biżuteria

Jaka?

> woda treselle 59,90 + jest już dezodorant za 13,90

Dezodorant mozna kupic osobno?

> nowość metaliczny błyszczyk color trend 14,90

Jakie kolory?

> jest jeszcze jeden katalog MINI
>
> a nim
>
> obrotny błyszczyk 29,90

Blyszczyk futurysta czy cos nowego?

> nowość rozjaśniająca kredka do oczu 19,90

Jakie kolory?

> szkatułka 12,90

Ta co w ulotce produkty z logo?

pozdrawiam
Magda z Wroclawia

1. Data: 2003-12-20 23:08:05

Od: "Roberto" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Użytkownik "Darth Magda" <t...@n...poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:zkqaylkuytz5.16x7aik0fgpug.dlg@40tude.net...

> Jakiej wielkosci? Jakie zapiecie?

> [...]

Witam
torebka - wymiary 29,5 x 14 x 9 cm
pasek 52 cm
torebka jest z brązowego materiału skóropodobnego zamykana na suwak z
wewnętrzną kieszonką i sprzączką ze srebrzystego metalu od zewnętrznej
strony można ją nosić w ręku lub na ramieniu

biżuteria
biżuteria Ingot składa się z kolczyków i naszyjnika za 39,90 oraz
bransoletki za 19,90
jest to wysmakowany w formie posrebrzany zestaw. kontrast pomiędzy
elementami matowymi i błyszczącymi sprawia, że nosząca taka biżuterię
kobieta wygląda niezwykle efektownie. długość naszyjnika 45 cm długość
bransoletki 21 cm
biżuteria Red Roses jest to zestaw naszyjnika i kolczkow w cenie 34,90 jest
to elegancki i romantyczny komplet ozdobiony maleńkimi, pąsowymi różyczkami
oraz koralikami zestaw znakomicie podkreśla kobiecą urodę. długość 31 + 9 cm
komplet wymiennych kolczyków
1 komplet - 6 możliwości
są to dwie pary posrebrzanych, delikatnych i niezwykle kobiecych kolczyków
ze sztyftem oraz 2 pary wymiennych elementów ozdobnych, które możesz
dowolnie zestawiać i wymieniać - możliwe aż 6 kombinacji
idealne dla kobiet lubiących często zmieniać kolczyki , dobierać je do
stroju i do ... nastroju 19,90 za komplet
oprócz tego jest biżuteria z poprzedniego katalogu Rosy Heart i Happy heart
oba zestawy po 29,90

tak dezodorant jak i wodę Treselle można kupić osobno

metaliczny błyszczyk dostępny w 3 kolorach
- Metalic pink
- lilac shimmer
- glistening rose

jest to obrotowy błyszczyk do ust był już kiedyś w katalogu tylko teraz ma
nowe kolory
- peach swirl
- orchid swirl
- mocha swirl
- blushing rose
- vanilla latte
- coral dreams

rozjaśniająca kredka do oczu
jest to nowa błyszcząca kredka optycznie rozjaśnia okolice oczu. dzięki
specjalnym perłowym pigmentom powieki są bardziej świetliste i błyszczące.
może być stosowana jako eyeliner lub jako cień do powiek. jedno pociągnięcie
sprawia, że spojrzenie od razu nabiera blasku i uwodzi lśniącymi
iskierkami.dostępna w czterech kolorach
- frosting
- indigo girl
- lavender blue
- honey blue
kredka ma 1,42 g

szkatułka jest ta sama co w ulotce

Pozdrawiam Robert
ALLEGRO - debno1 1700+@2400+
___GG 3001335___

1. Data: 2003-12-25 11:54:45

Od: "Karla71" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanko co wchodzi w skład kompletu Planet Spa zapakowanego w
komsetyczkę? Co to za lakier nawierzchniowy za 15,90 czy to cos nowego,
kolorowego?

Pozdrawiam świątecznie :)
Karolina

1. Data: 2003-12-26 13:06:52

Od: "Roberto" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karla71" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam pytanko co wchodzi w skład kompletu Planet Spa zapakowanego w
> komsetyczkę? Co to za lakier nawierzchniowy za 15,90 czy to cos nowego,

http://www.gazeta.pl/usenet/

Witam
zestaw planet to morski napój do ciała i algowa kąpiel do ciała
wstrząsający lakier nawierzchniowy z błyskotkami jest to nowość katalogu nr
2 - walentynkowego
wstrząśnij i pociągnij paznokcie błyskotliwa warstwa lakieru na lakier
kolorowy lub samodzielnie twoje paznokcie zabłysną i zamigoczą od ręki

Pozdrawiam Robert
ALLEGRO - debno1 1700+@2400+
___GG 3001335___

(Spam) KANEBO EMULSJA NAWILŻAJĄCA III