katar

1. Data: 2004-01-28 07:46:10

Temat: Re: katar
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SC" <1...@i...pl> napisał w wiadomości

> Jaki gruczol ew. co innego, odpowiada za powstawanie kataru?
> Czy ograniczajac spozywanie plynow mozna zmniejszyc jego wydzielanie?

Katar jest spowodowany wywalaniem flegmy z organizmu. Płyny nie mają tu nic
do rzeczy, no chyba że popijasz jedzenie, co upośledza procesy trawienne i
przyczynia sie do powstawania niestrawionego śluzu (flegmy, jak zwał tak
zwał)

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

2. Data: 2004-01-28 20:07:24

Temat: katar
Od: "SC" <1...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2004-01-29 14:16:03

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak miło że na grupie pojawił się żyjący dowód na arystotelesowską teorię
pochodzenia śluzu !!!

--
Krzysiek, EBP
Nie ma miasta "Londyn". Jest "Lądek Zdrój".

4. Data: 2004-01-29 14:43:16

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> Jak miło że na grupie pojawił się żyjący dowód na arystotelesowską teorię
> pochodzenia śluzu !!!

Nie słyszałem o tej teorii, może coś bliżej?

5. Data: 2004-01-29 15:28:22

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie słyszałem o tej teorii, może coś bliżej?
Jakby Ci to wytłumaczyć, żeby miło było...
Wg Arystotelesa za produkcję śluzu odpowiada pewien narząd, który wg
współczesnych poglądów do czegoś zupełnie innego służy. Liczne Twoje
wypowiedzi świadczą jednak, że dla pewnej części populacji ludzkiej teoria
Arystotelesa musi być prawdziwa, bo każdy organ ma jakąś funkcję.

Krzysiek, EBP
Koty z rozbawieniem tolerują ludzi, przynajmniej do momentu wynalezienia
otwieracza do puszek obsługiwanego
łapą

6. Data: 2004-01-30 06:44:41

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wypowiedzi świadczą jednak, że dla pewnej części populacji ludzkiej teoria
> Arystotelesa musi być prawdziwa, bo każdy organ ma jakąś funkcję.

Nigdy nie pisałem, że za produkcję śluzu (flegma) odpowiada konkretny
narząd, tylko, ze są to głównie zanieczyszczenia powstałe z niestrawionego
prawidłowo pokarmu.

7. Data: 2004-01-30 08:39:51

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy nie pisałem, że za produkcję śluzu (flegma) odpowiada konkretny
> narząd, tylko, ze są to głównie zanieczyszczenia powstałe z niestrawionego
> prawidłowo pokarmu.

Właśnie.

--
Krzysiek, EBP
Chi beve birra campa cent'anni

8. Data: 2004-01-30 13:52:50

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Jan 2004 07:44:41 +0100, Trapez wrote:

> Nigdy nie pisałem, że za produkcję śluzu (flegma) odpowiada konkretny
> narząd, tylko, ze są to głównie zanieczyszczenia powstałe z niestrawionego
> prawidłowo pokarmu.

A Krzysztof zapewne słusznie uznał, że wypisując takie rzeczy stanowisz
żywy dowód na to, że u niektórych ludzi mózg, zamiast do myślenia,
rzeczywiście służy jedynie do produkcji śluzu, tak jak to postulował
Arystoteles.

Może zrobisz nam łaskę i wrócisz do starożytności, gdzie najwyraźniej
Twoje miejsce, zamiast pisać na tą grupę?...

BP, NMSP.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

9. Data: 2004-01-30 15:09:35

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może zrobisz nam łaskę i wrócisz do starożytności, gdzie najwyraźniej
> Twoje miejsce, zamiast pisać na tą grupę?...

Nam, to znaczy komu, bandzie lekomanów, bezkrytycznie przywiązanych do
swoich racji i odrzucających racjonalne wytłumaczenie powstawania chorób?
Według Ciebie problemy ze zdrowiem biorą się pewnie z powodu złej wróżki,
która uszkadza losowo wybrane osoby, a jedyną obroną jest wzięcie lekarstwa,
który człowiek w białym kitlu, zwany lekarzem, bezinteresownie przypisuje :)

10. Data: 2004-02-02 07:47:45

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nam, to znaczy komu, bandzie lekomanów, bezkrytycznie przywiązanych do
> swoich racji ...
Nam, to znaczy bandzie bezkrytycznie przywiązanych do swoich racji łapaczy
wróżek...

--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

Sprostowanie dotyczace oswiadczenia
smrodzik z gardła
Kręgosłup - uraz
nowotwor piersi z przerzutami