katar. litości.

następny post »
From: "monizda&glizda" <m...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: katar. litości.
Date: Mon, 28 Aug 2000 16:54:47 GMT

ludzie, trzeci raz tu nadaje.
mam katar od trzech lat. podobno alergia na zmiany tempeatury. ale jakos mam
ostatnio watpliwosci. mam dosyc brania zyrtecu, claritiny i takich tam
zamulaczy.
czy ktos z was moze cos wie na ten temat?
wiecznie leje mi sie z nosa. kicham przy byle wietrzyku, albo jak wystawiam
reke spod koldry.
ktos mi mowil, ze to moze byc jakies niedoleczone przeziebienie, albo
zapalenie sluzowki nosa. ale niestety, lekarze kiedy tylko slysza, ze mam
astme i alergie roznego rodzaju od razu klasyfikuja to jako kolejna.
w moim miescie nie sposob dostac sie do laryngologa, a nie chce marnowac 50
zl zeby uslyszec ze to alergia.
czy ktos moze wie cos na temat tego, czy niedoleczony katar moze ciagnac sie
3 lata?
prosze o pomoc
monika