katar. litości.

1. Data: 2000-08-28 16:54:47

Temat: katar. litości.
Od: "monizda&glizda" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ludzie, trzeci raz tu nadaje.
mam katar od trzech lat. podobno alergia na zmiany tempeatury. ale jakos mam
ostatnio watpliwosci. mam dosyc brania zyrtecu, claritiny i takich tam
zamulaczy.
czy ktos z was moze cos wie na ten temat?
wiecznie leje mi sie z nosa. kicham przy byle wietrzyku, albo jak wystawiam
reke spod koldry.
ktos mi mowil, ze to moze byc jakies niedoleczone przeziebienie, albo
zapalenie sluzowki nosa. ale niestety, lekarze kiedy tylko slysza, ze mam
astme i alergie roznego rodzaju od razu klasyfikuja to jako kolejna.
w moim miescie nie sposob dostac sie do laryngologa, a nie chce marnowac 50
zl zeby uslyszec ze to alergia.
czy ktos moze wie cos na temat tego, czy niedoleczony katar moze ciagnac sie
3 lata?
prosze o pomoc
monika

2. Data: 2000-08-29 07:00:26

Temat: Re: katar. litości.
Od: o...@p...com (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

"monizda&glizda" napisał(a):

> [...]
> zl zeby uslyszec ze to alergia.
> czy ktos moze wie cos na temat tego, czy niedoleczony katar moze ciagnac sie

Ja się wyleczyłem z Alergii, ale zanim powiem jak, powiedz jak sie zywisz?
Co jesz na obiad, sniadanie kolacje, tak srednio?
Pozdrawiam
Jacek

--

Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/

3. Data: 2000-08-29 08:17:12

Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja się wyleczyłem z Alergii, ale zanim powiem jak, powiedz jak sie zywisz?
> Co jesz na obiad, sniadanie kolacje, tak srednio?
> Pozdrawiam
> Jacek

Pardon, czyzby optymalny? To se mozesz odpuscic Moniko. Pozdrawiam - A.

4. Data: 2000-08-29 09:59:50

Od: o...@p...com (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" napisał(a):

> Pardon, czyzby optymalny? To se mozesz odpuscic Moniko. Pozdrawiam - A.

Tak Moniko, Agnieszka wie lepiej :)))).
ale ja i tak poproszę abyś napisała, jak nie chesz publicznie to moze być na priva.

pozdrawiam,
Jacek

do Agnieszki.
A ty Agnieszko nie wtrącaj się, nie z tobą tozmawiam
Jacek

--

Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/

5. Data: 2000-08-29 10:15:31

Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> do Agnieszki.
> A ty Agnieszko nie wtrącaj się, nie z tobą tozmawiam
> Jacek

To rozmawiaj na priva, jak to robisz na liste to kazdy ma prawo sie wtracic.
Tu taki jeden Jacek nawracal na DO, ale nie wiem czy to Ty. Pozdrawiam - A.

6. Data: 2000-08-29 10:48:08

Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem jak Ty Agnieszko
> ale ja nie wciskam sie tam gdzie mnie nie chca
> Mam nadzieje
> ze Twoja misja z kolei nie jest odwracanie, hm?
> Gregg

Nie mam zadnej misji, chyba ze misja nazwiemy tepienie prozelityzmu,
aczkolwiek umiarkowane. Poza tym nie lubie robienia ludziom w potrzebie wody
z mozgu. Pozdrawiam - A.

7. Data: 2000-08-29 11:16:50

Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gregg <g...@z...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> witam
>
> (...)

> prozelityzmu,
>
> ojej az musze sprawdzic....
> prozelityzm -
> "Grecji starożytnej religia, religia politeistyczna.
> Forma, którą przyjęła w klasycznym okresie kultury greckiej
> (V p.n.e.-IV p.n.e.) była..."
> kurcze nie rozumiem
> wez mnie objasnij na okolicznosc
> Gregg

Moim zdaniem prozelityzm to nachalne nawracanie na swoją wiarę. Dotyczy to
glownie chrzescijan, ale rozwinelam pojecie tworczo na wszelakie nawracanie.
Pozdrawiwm - A.

8. Data: 2000-08-29 11:26:14

Od: o...@p...com (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" napisał(a):

> Nie mam zadnej misji, chyba ze misja nazwiemy tepienie prozelityzmu,
> aczkolwiek umiarkowane. Poza tym nie lubie robienia ludziom w potrzebie wody
> z mozgu. Pozdrawiam - A.

Po pierwsze nie używaj słów których nie rozumiesz (czy masz coś przeciwko Zeusowi?)
Po drugie:
Czy ty wyleczyłaś kogoś z alergii?
Ja i stosowana przeze mnie metoda wyleczyła.
Dlatego twoje stwierdzenia o robieniu wody z mózgu są nieuzasadnione.
Żegnam.
Jacek

--

Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/

9. Data: 2000-08-29 11:28:27

Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Użytkownik Agnieszka <A...@p...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8og2j7$amg$...@n...tpi.pl...

10. Data: 2000-08-29 11:39:55

Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwsze nie używaj słów których nie rozumiesz (czy masz coś przeciwko
Zeusowi?)

A co ma do tego Zeus? Lepiej sobie sprawdz w slowniku co znaczy to slowo. A.

Spojrzenie biologa na żywienie optymalne
Prosba
Fartuchy lekarskie
Independent Pharma and Biotech Information
Krakow - polnie poszukuje bioenergoterapeuty