katar. litości.

11. Data: 2000-08-29 12:03:26

Temat: Re: katar. litości.
Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

(...)

> Nie mam zadnej misji, chyba ze misja nazwiemy tepienie
prozelityzmu,

ojej az musze sprawdzic....
prozelityzm -
"Grecji starożytnej religia, religia politeistyczna.
Forma, którą przyjęła w klasycznym okresie kultury greckiej
(V p.n.e.-IV p.n.e.) była..."
kurcze nie rozumiem
wez mnie objasnij na okolicznosc
Gregg

12. Data: 2000-08-29 13:29:33

Od: "monizda&glizda" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje szanonemu towarzystwu za szczera pomoc. czekam na dalsze porady,
bowiem katar jak mnie dreczyl tak dreczy.
pozdrowienia monika

13. Data: 2000-08-29 14:52:02

Temat: Odp: katar. litości.
Od: "Agnieszka" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

A tak serio to mysle, ze jednak warto sie wybrac do laryngologa. Na liscie
niewiele sie dowiesz. Pozdrawiam - A.

Użytkownik monizda&glizda <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:rPwq5.1749$I...@n...tpnet.pl...

14. Data: 2000-08-29 15:47:21

Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!

Użytkownik Agnieszka <A...@p...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8og664$f1s$...@n...tpi.pl...

(...)

> Moim zdaniem prozelityzm to nachalne nawracanie na swoją
wiarę. Dotyczy to
> glownie chrzescijan, ale rozwinelam pojecie tworczo na
wszelakie nawracanie.
> Pozdrawiwm - A.

aha
czuje sie objasniony w temacie nachalnego nawracania
oraz
tworczego rozwijania
ale tak do adremu
troche sie wyluzuj, ok?
bedzie nam wszystkim milej
optymalnym i nieoptymalnym
pa
Gregg

Spojrzenie biologa na żywienie optymalne
Prosba
Fartuchy lekarskie
Independent Pharma and Biotech Information
Krakow - polnie poszukuje bioenergoterapeuty