kategorie ludzi dorosłych

11. Data: 2007-01-30 07:51:45

Temat: Re: kategorie ludzi dorosłych
Od: Aleksander Nabaglo <...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!

i...@w...pl napisał(a):
> Czy ktoś wie, jakie są trzy kategorie ludzi dorosłych???
Ci, co siedzieli, siedza lub beda siedziec ...

.

12. Data: 2007-01-30 08:38:58

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
<i...@w...pl>
s.com...

> Czy ktoś wie, jakie są trzy kategorie ludzi dorosłych???

To proste.
Chorzy, ciężko chorzy i trupy.
Tak.
"Nie ma ludzi zdrowych - są tylko niezdiagnozowani" :)
Dajcie mi punkt podparcia a podniosę Ziemię - powiedział kiedyś starożytny
mędrzec Archimedes.
Dajcie mi pacjenta a zdiagnozuję jego choroby - powiedział nowożytny psycholog.
Coś w tym jest. ;D
~>°<~
Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
--
"GEOMETRIA jest lustrem w którym przegląda się matematyka" /autor znany/
Jeśli jakaś teoria nie jest jednoznacznie falsyfikowalna w geometrii

13. Data: 2007-01-30 21:02:31

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki:
> Wilki, owce i psy.

Ludzie to wilki.
Owce to czlowieki, a nie ludzie.
Psy (inaczej tez kozy) to tez nie-ludzie, tylko
ni-to-ludzie-ni-to-czlowieki.

Ale przede wszystkim to wszystko dotyczy to nie tylko doroslych.

--
Czarek

14. Data: 2007-01-31 21:48:01

Od: "Bzyko" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mędrzec Archimedes.
> Dajcie mi pacjenta a zdiagnozuję jego choroby - powiedział nowożytny

zawsze musisz wrzucic cos nie na temat ? bez urazy ale wiekszosc rzeczy
piszsz nie na temat -
zajrzalem tu z pol roku temu i widze dalej to samo

Wytwarzasz szum informacyjny, w zasadzie to belkot - to jest grupa
DYSKUSYJNA
a nie kozetka u psychoanalityka

> [...]
> Jeśli jakaś teoria nie jest jednoznacznie falsyfikowalna w geometrii
> to nie jest to teoria matematyczna (zwidy nie odbijają się w lustrze).

a mozesz powiedziec po cholere to komu ?? chcesz dostac Nobla czy tez masz w
dupie takie watpliwe sukcesy ?

15. Data: 2007-01-31 22:22:58

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bzyko wrote:

> [...]
> zajrzalem tu z pol roku temu i widze dalej to samo

> Wytwarzasz szum informacyjny, w zasadzie to belkot - to jest grupa

Za pół roku też będzie to samo. Szkoda Twojego zdrowia. Nie zagladaj
tu może i spróbuj gdzie indziej grupy naprawiać.
Albo bądź kulturalny w miarę i nie przeszkadzaj. Możesz być mile
widziany, jak zechcesz... :)

michał

16. Data: 2007-01-31 22:31:12

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bzyko" <m...@o...pl>
> [...]

> zajrzalem tu z pol roku temu i widze dalej to samo
>
> Wytwarzasz szum informacyjny, w zasadzie to belkot - to jest grupa
[...]
> a mozesz powiedziec po cholere to komu ?? chcesz dostac Nobla
> czy tez masz w dupie takie watpliwe sukcesy ?

Drogi Panie.
idalia79 zadała pytanie: "Czy ktoś wie, jakie są trzy kategorie ludzi dorosłych???"
a JA odpowiedziałem na temat: "To proste. Chorzy, ciężko chorzy i trupy."
Pan komentując moją wypowiedź na temat piszesz, że ja "Wytwarzam szum informacyjny, w
zasadzie to belkot" i "wiekszosc
rzeczy piszsz nie na temat"
Oczekujesz Pan, że pana zdiagnozuję.
Nie.
Sam się zdiagnozuj a jeśli nic ne czujesz pisząc personalne idiotyzmy
to spokojnie możesz Pan nazwać siebie TRUPEM.
Mnie to lata.
~>°<~

17. Data: 2007-02-01 13:10:07

Od: "Bzyko" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> idalia79 zadała pytanie: "Czy ktoś wie, jakie są trzy kategorie ludzi
dorosłych???"
> a JA odpowiedziałem na temat: "To proste. Chorzy, ciężko chorzy i trupy."

pytanie brzmialo : "Czy ktoś wie, jakie są trzy kategorie ludzi dorosłych?
(w odniesieniu
do archeologii)
-------------
przynajmniej na grupie socjologia :) wiec jesli tu ktos tego nie dodal to
faktycznie mogl otrzymac bardzo wiele roznych klasyfikacji np. bogaci ,
biedni i srednio zamozni
chudzi i grubi, lysi i blodnynki etc.
dlaczego wiec niby Twoja jako jedna z wielu na założmy ze nie
skonkretyzowane pytanie jest akurat taka prosta i oczywista ;)

Pozatym zauwaz co wycialem z Twojego cytatu - chodzilo mi bardziej o te
pasujace jak kij do oka teksty o Archimedesie , nowozytnym psychologu etc. -
zawsze piszesz
cokolwiek Ci sie akurat przypomni ?

Nie potrzebuje Twojej diagnozy, nie chce tez diagnozowac Ciebie ( zadanie by
mnie przeroslo )

Po prostu zauwazam ze traktujesz ta grupa jak swojego bloga - zaloz sobie
takiego jak potrzbujesz pisac cokolwiek co Ci akurat przez glowe przeleci i
zobaczymy ile osob dobrowolnie bedzie to czytac :)

> Oczekujesz Pan, że pana zdiagnozuję.
> Nie.

Co do formy Pan - pisz jak chcesz. Ja stosuje ogolnie przyjeta na usnecie
forme i taka tez proponuje :)

18. Data: 2007-02-01 13:11:46

Od: "Bzyko" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za pół roku też będzie to samo. Szkoda Twojego zdrowia. Nie zagladaj
> tu może i spróbuj gdzie indziej grupy naprawiać.
> Albo bądź kulturalny w miarę i nie przeszkadzaj. Możesz być mile
> widziany, jak zechcesz... :)

no dobra - to ja jednak zrezygnuje :) zajrze za pol roku i jak bedzie jakas
normalna dyskusja to moze zostane :)

jak dalej bedzie smietnik to faktycznie szkoda sie w nim grzebac :)

19. Data: 2007-02-01 20:47:42

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bzyko" <m...@o...pl>
> "ksRobak" <r...@g...pl>
s.com...

> Nie potrzebuje Twojej diagnozy,

Czytaj Pan teksty na które odpisujesz. Napisałem wyraźnie
"Sam się zdiagnozuj"
kpw?
~>°<~

20. Data: 2007-02-01 22:47:12

Od: "Bzyko" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

F: pan jest pijany!
M: a paaaaaaaani jest brzy dka!
F: ale pan jest pijany!
M: a paaaani jeeeeeest brzy dka!
F: ale pan jest strasznie pijany!
M: TAK! ale ja jutro wytrzezwieje

przyczyny kłamania <oo>___ .~*
Nie wchodź na tą stronę, bo staniesz się milionerem
Serwis www.PolscyProducenci.pl
ciekawy mail
Borat :)