kemping

1. Data: 2005-04-06 08:48:59

Temat: kemping
Od: "Poradnia PP O-ca" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadę z namiotem i rodziną i nie wiem dzie, chciałbym do hiszpani lub francji
może znacie jakieś fajne miejsce z dala od kurortów i zgiełku. Szukam
ładnego kempingu(pole namiotowe) w pełni wyposażonego.

z góry dziękuje
andrzej

2. Data: 2005-04-06 08:54:39

Temat: Re: kemping
Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Die 06-04-05 Poradnia PP O-ca <p...@w...pl> scribsit:

> Jadę z namiotem i rodziną i nie wiem dzie, chciałbym do hiszpani lub francji
> może znacie jakieś fajne miejsce z dala od kurortów i zgiełku. Szukam
> ładnego kempingu(pole namiotowe) w pełni wyposażonego.

NTG. Idź na pl.rec.turystyka.tramping.

--
Jacek Skowroński

3. Data: 2005-04-07 10:09:49

Od: "TEST" <A...@C...PL> szukaj wiadomości tego autora

polecam przedmieścia Częstochowy

odsetki za nieterminowe opłacenie czesnego
Unikatowa pamiatka z Papiezem - 2
Jaka szkoła policealna żeby zdobyć zawód i maturę?
mgr i wzrost wynagrodzenia...
Festiwal Fotografii Przyrodniczej - 10 lat ZPFP - dzial Wydarzenia i recenzje - serwis informacyjny FOTOrama