kiedy Optymalni powroca na swoja liste?

1. Data: 2000-08-27 22:26:32

Temat: kiedy Optymalni powroca na swoja liste?
Od: m...@p...onet.pl (Miłosz Mikołajski) szukaj wiadomości tego autora

Nie szanowni "oPTYMALNI", czy moglibyscie przeniesc swoje dyskusje o diecie
cud na swoja liste. Jesli bede mial ochote cos o niej poczytac to
skorzystam. Chwilowo nie mam zamiaru codziennie sciagac
kilkudziesieciu/kilkuset KB o wyzszosci smalcu nad jablkiem. Lista ta nie ma
w nazwie "biochemia lipidow", "smalec" itp. Proponuje, zebyscie wrocili do
swego malego, autystycznego swiatka, w ktorym chrupia skwarki i nie
zasypywali tej listy bzdurami przepisywanymi z pseudomedycznych brukowcow.
Bez pozdrowien, Milosz M.

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

2. Data: 2000-08-28 09:31:25

Temat: Re: kiedy Optymalni powroca na swoja liste?
Od: o...@p...com (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

Miłosz Mikołajski napisał(a):

> [...]
> swego malego, autystycznego swiatka, w ktorym chrupia skwarki i nie
> zasypywali tej listy bzdurami przepisywanymi z pseudomedycznych brukowcow.

Ja cie tez pozdrawial nie bede, bo to bylo by nie na miejscu.

A tak wogóle to nie musisz sciagac wątków które cie nie interesują.

Od ciebie zależy co będziesz ściągał prawda?

I smacznego jabłka! Najlepiej 2 kg dziennie!!!
Jacek

--

Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/

3. Data: 2000-08-30 16:45:27

Od: Włodzimierz Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłosz Mikołajski wrote:

Ja tez popieram ten apel. Przemysl tluszczarski przesadzil.
Rozumiem promocje tluszczu (surowiec zbedny) ale do tego
stopnia aby tworzyc religie? No moze sekte. Jak tym
tluszczakom tlumacze, ze takie zarcie szkodzi na meskosc to
sie wsciekaja. Impotenci czy co?

4. Data: 2000-08-31 16:41:34

Od: m...@p...onet.pl (Miłosz Mikołajski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stopnia aby tworzyc religie? No moze sekte. Jak tym
> tluszczakom tlumacze, ze takie zarcie szkodzi na meskosc to

Wesze spisek Pfizera - chca nas zasypac swoimi niebieskimi pigulkami
:)))))))
Ludzie nie jedzcie tluszczu, to spisek podlych imperialistow!!!!!!!!!!!!

Pozdrawiam, MiloszM

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

Łysienie! :-(