kiedy immunolog ?

1. Data: 2001-02-19 07:41:29

Temat: kiedy immunolog ?
Od: "GosiaL" <G...@L...com> szukaj wiadomości tego autora

Moja 5-letnia córka często choruje. A może lepiej powiedzieć znajduje się w
stanie pośrednim pomiędzy zdrowiem a chrobą. Pokasływanie, lekki kaszelek,
czasami lekki ból gardła, czasami dochodzi do tego goraczka. Nie zdarzają
jej się powazniejsze choroby typu zapalenie oskrzeli, angina itd. Siedzi
tydzień w domu, wygląda na zdrową, więc w weekend wychodzimy na dwór. I w
niedzielę wieczorem lub poniedziałek rano znowu zaczyna pociagać nosem i
pokasływać, ew. dostaje goraczki.
I nie wiem czy po prostu nalezy uzbroić się w cierpliwość i przeczekać ten
chorobliwy wiek, czy wybrać się z córką do jakiegoś lekarza np. immunologa.

Z góry dziękuję za rady
Gosia