kiedy na badania?

1. Data: 2002-02-12 11:19:44

Temat: kiedy na badania?
Od: "Zuza" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedy nalezy zrobic cytologie i usg - ktore dni cyklu wchodza w rachube?czy
na usg mozna sie dowiedziec o nieprawidlowosciach w budowie albo o chorobach
m.in.jajnikow?
gdzie najlepiej i tanio zrobic takie badania w Krakowie
pzdr Zuza

2. Data: 2002-02-13 13:24:34

Temat: Odp: kiedy na badania?
Od: "gosiaS." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zuza <k...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4atb7$nfp$...@i...cyf-kr.edu.pl...
> [...]
> pzdr Zuza
>
> z usg mozna sie dowiedzieć bardzo wiele (budowa, wielkość itp), u mnie tak
przypadkiem wykryto torbiel, której juz sie pozbyłam laparoskopowo,
z reguły najlepiej robić takie badania tuz po okresie, przynajmniej mnie tak
zlecali lekarze
gosiaS.

testy skórne
dyskopatia a ciąża