kiełki - macie przepisy na?

1. Data: 2005-05-31 18:56:54

Temat: kiełki - macie przepisy na?
Od: "zarze" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
zanabyłam 1kg (kilogram :) kiełków fasoli mung.
pyszne są a i owszem, ale moze jakies przepisy na kiełki macie

PS.wiem, niedawno byla mowa o kielkach soi

pozdrawiam
izasz

2. Data: 2005-05-31 22:29:00

Temat: Re: kiełki - macie przepisy na?
Od: "Dorunia" <d...@e...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zarze" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> zanabyłam 1kg (kilogram :) kiełków fasoli mung.
> pyszne są a i owszem, ale moze jakies przepisy na kiełki macie

Ja lubię lekko przysmażane z warzywami, takie a'la chińszczyzna z ryżem,
albo zawinięte w naleśnik (duuużo nadzienia), dobrze smakują też w
sałatkach.

--
Dorunia

collage@pnet.pl
maca ball
sos vinigret
Ser smażony- przysmak z Chorwacji - szukam!
Z czym jeśc ryż