kielkownica - gdzie we Wrocku?

1. Data: 2005-06-29 15:47:36

Temat: kielkownica - gdzie we Wrocku?
Od: b...@m...pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

Witam Was :)
Jakis czas temu dostalam rade, jak w domu kielkowac nasiona..
aaaaaaaaaaaaaale...
tak w nich zasmakowalam, ze przydalaby mi sie, po prostu, kielkownica..

Internet, wydaje sie, zwiedzialm dosc dokadnie.. ale .. zawsze moze byc tak,
ze nie dosc dokladnie ...
a moze ktos wie, gdzie moznanabyc we Wrocku kielkownice???
Pozdrowka :)
Barbara

2. Data: 2005-06-29 17:51:45

Temat: Re: kielkownica - gdzie we Wrocku?
Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
.
| Witam Was :)
| Jakis czas temu dostalam rade, jak w domu kielkowac nasiona..
| aaaaaaaaaaaaaale...
| tak w nich zasmakowalam, ze przydalaby mi sie, po prostu, kielkownica..

Kiosk "Na zdrowie" na placu przy ul. Komandorskiej, koło niebieskiego
kwadratu.
Kosztuje chyba ok. 30 zł.

--
pozdrawiam, misiczka

"Zepsuta kobieta należy do tego rodzaju istot,
których mężczyźni nigdy nie mają dosyć."
Oscar Wilde
http://misiczka.com

3. Data: 2005-06-29 22:33:00

Od: b...@m...pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| tak w nich zasmakowalam, ze przydalaby mi sie, po prostu, kielkownica..

Kiosk "Na zdrowie" na placu przy ul. Komandorskiej, koło niebieskiego
==========================
dzieki, postaram sie kogos namowic, coby mi nabyl ..

"Zepsuta kobieta należy do tego rodzaju istot,
których mężczyźni nigdy nie mają dosyć."
Oscar Wilde
http://misiczka.com

cytat jest superek :)))
a tak w ogole, to buszuje po Twojej stronie.. fajna jest ... Ty tez :)
siostro w Strzelcu, ale o 30 lat mlodsza :)
Barbara

4. Data: 2005-06-30 08:28:25

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

| a tak w ogole, to buszuje po Twojej stronie.. fajna jest ... Ty tez :)
| siostro w Strzelcu, ale o 30 lat mlodsza :)

Dziękuję :) <zawstydzona>

--
pozdrawiam, misiczka

My kobiety nigdy nie mówimy wprost, czego chcemy,
ale wściekamy się, gdy tego nie dostajemy.
Dlatego jesteśmy takie fascynujące
i przerażające zarazem

5. Data: 2005-06-30 15:24:44

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moze ktos wie, gdzie moznanabyc we Wrocku kielkownice???
> Pozdrowka :)
> Barbara
>

> --
Ja widziałam, ale we Wrocławiu, nie we Wrocku
w jednym z supermarketów, chyba w Auchan.
Mira

6. Data: 2005-06-30 17:57:29

Od: b...@m...pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2005-06-30 18:20:45

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc Mira :)
> czemu przeszkadza Ci pieszczotliwa nazwa Wrocławia???

Hej!

Coś Ty, Basiu, to tak brzydko brzmi. Moze niepotrzebnie
napisałam, ale nie lubie tego przezwiska naszego miasta.
Przepraszam, ale ja zawsze bedę mówiła WROCŁAW.

Pozdrawiam.
Mira (Wrocław)

8. Data: 2005-06-30 18:37:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 30 Jun 2005 20:20:45 +0200, "Mira Zmysłowska"
<m...@w...pl> wrote:

>Hej!
>
>Co? Ty, Basiu, to tak brzydko brzmi. Moze niepotrzebnie
>napisa?am, ale nie lubie tego przezwiska naszego miasta.
>Przepraszam, ale ja zawsze bed? mówi?a WROC?AW.
>
>Pozdrawiam.
>Mira (Wroc?aw)

Czyli jak mowia moje dzieci - dla zmylki - Roklo...

pierz
K.T. - starannie opakowana

9. Data: 2005-06-30 20:02:14

Od: "marek" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hej!
>
> Coś Ty, Basiu, to tak brzydko brzmi. Moze niepotrzebnie
> napisałam, ale nie lubie tego przezwiska naszego miasta.
> Przepraszam, ale ja zawsze bedę mówiła WROCŁAW.

Przepraszaj, przepraszaj!
O Wrocławiu mówią "wrocek" te napływowe elementy, co traktują to miasto
nadal jako Eldorado dla szabrowników.
marek

10. Data: 2005-06-30 20:37:35

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

marek <m...@v...pl> napisał(a):

> Przepraszaj, przepraszaj!
> O Wrocławiu mówią "wrocek" te napływowe elementy, co traktują to miasto
> nadal jako Eldorado dla szabrowników.
> marek

A co powiesz o tych co w [po polsku spisanych] umowach z niemcami piszą Br...
pozdr. Jerzy

Babka piaskowa dwukolorowa - za ciężka!
Dieta wysokoresztkowa
pektyny...