kila?

1. Data: 2003-02-16 21:54:13

Temat: kila?
Od: tomix <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi sie ze jestem nosicielem kily... od ponad 2 lat... nie wiem
co mam zrobic... jestem calkowicie zalamany!

--
mail: t...@o...pl

2. Data: 2003-02-17 07:43:22

Temat: Re: kila?
Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <X...@1...110.122.80>, t...@o...pl says...
> Wydaje mi sie ze jestem nosicielem kily... od ponad 2 lat... nie wiem
> co mam zrobic... jestem calkowicie zalamany!

1) isc do wenerologa/dermatologa - o ile wiem bez skierowania
2) wykonac zlecone badania
3) przy wyniku dodatni przejsc do puntku 6
4) wrocic do doktora
5) przejsc leczenie antybiotykami
6) odlamac sie calkowicie
7) na przyszlosc uwazac

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

3. Data: 2003-02-17 09:00:25

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

suzuki nakai <k...@p...onet.pl> writes:

> 1) isc do wenerologa/dermatologa - o ile wiem bez skierowania
> 2) wykonac zlecone badania
> 3) przy wyniku dodatni przejsc do puntku 6

_ujemnym_! Odczyn dodatni to maja chorzy.

MJ

4. Data: 2003-02-17 09:16:39

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> _ujemnym_! Odczyn dodatni to maja chorzy.
Naturalnie. Bije sie w piersi (zony)!

5. Data: 2003-02-17 11:43:29

Od: tomix <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

suzuki nakai napisał(a):

> 1) isc do wenerologa/dermatologa - o ile wiem bez skierowania
> 2) wykonac zlecone badania
> 3) przy wyniku dodatni przejsc do puntku 6
> [...]

sadze ze mam zaawansowana kile... czy jest mozliwosc wyleczenia...
wszystko mnie wkurza... potrzebuje specjalisty, mozze jest ktos? prosze
na priv!

--
Tomasz Wieczorek
mail: t...@o...pl

6. Data: 2003-02-17 12:25:39

Od: Yellow_Peril <yellow_peril@tnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <X...@1...110.122.83>, t...@o...pl
napisał(a)...

> sadze ze mam zaawansowana kile... czy jest mozliwosc wyleczenia...
> wszystko mnie wkurza... potrzebuje specjalisty, mozze jest ktos? prosze
> na priv!

Na jakiej podstawie sądzisz, że masz zaawansowaną kiłę?

--
Yellow Peril
Nigdy złej woli nie przypisuj tego, co znacznie łatwiej wytłumaczyć

7. Data: 2003-02-17 12:43:46

Od: tomix <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yellow_Peril napisał(a):

> Na jakiej podstawie sądzisz, że masz zaawansowaną kiłę?

wyczuwam male guzki na ciele... w okolicach trzustki i pod zebrami...
czytalem ze w zaawansowanej kile pojawiaja sie guzki(kilaki) ....

--
Tomasz Wieczorek
mail: t...@o...pl

8. Data: 2003-02-17 12:59:59

Od: Yellow_Peril <yellow_peril@tnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >

> wyczuwam male guzki na ciele... w okolicach trzustki i pod zebrami...
> czytalem ze w zaawansowanej kile pojawiaja sie guzki(kilaki) ....

Acha, wiesz co? Idź do lekarza - przecież nie musi to być kiła.

9. Data: 2003-02-17 16:31:36

Od: tomix <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yellow_Peril napisał(a):

> Acha, wiesz co? Idź do lekarza - przecież nie musi to być kiła.

i ponadto moja sperma ma zabarwienie zoltawe... nie ma koloru chyba
takiego jaki powinna miec...

--
Tomasz Wieczorek
mail: t...@o...pl

10. Data: 2003-02-17 16:55:01

Od: Yellow_Peril <yellow_peril@tnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <X...@1...110.122.83>, t...@o...pl
napisał(a)...

> i ponadto moja sperma ma zabarwienie zoltawe... nie ma koloru chyba
> takiego jaki powinna miec...

Wiesz co, idź po prostu do lekarza, bo nikt nie będzie cię tu na
odległość diagnozował.

--
Yellow Peril
Nigdy złej woli nie przypisuj tego, co znacznie łatwiej wytłumaczyć
głupotą.

Tracenie przytomnosci "na zawolanie"
Penis problem - Frodyce's spots ?
Przerost sutka?