kim jestesmy?

1. Data: 2002-01-16 12:53:38

Temat: kim jestesmy?
Od: b...@z...kis.p.lodz.pl (Bartosz Rempuszewski) szukaj wiadomości tego autora

moze to troszke nie na temat, ale interesuje mnie
kto czyta to wszystko? ja np. jestem na 4 roku
informatyki... i zaczalem pisac tuz przed narodzinami
dziecka siostry - ona ma rodzine, taka prawdziwa
a jeszcze niedawno okladalismy sie poduszkami,
a ja zjadalem jej czekolade (bo ona i tak
caly czas sie odchudzala :)
poczytam, zastanowie sie - moze jak i na mnie trafi
to bedzie mi lawiej :)

--

Bartosz Rempuszewski <b...@z...kis.p.lodz.pl>

--
kernel panic: too many stupid messages posted!

2. Data: 2002-01-16 13:32:04

Temat: Re: kim jestesmy?
Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bartosz Rempuszewski <b...@z...kis.p.lodz.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:a23t4i$d4g$...@k...man.lodz.pl...
> [...]
> a ja zjadalem jej czekolade (bo ona i tak
> caly czas sie odchudzala :)
> poczytam, zastanowie sie - moze jak i na mnie trafi

jak interesuja Cie tematy wylacznie dzieciece, to zapraszam na psd :-)

Mysle ze jest dosc dosc szeroki przekroj zawodow, wieku i plci ;-))))

Magda

3. Data: 2002-01-16 14:11:48

Od: Lek <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć !
Przejrzyj wcześniejsze posty, tam się wszyscy przedstawiali.
Baw się dobrze.
Leszek

jakie ksiazki o dzieciach
powitanie