kinderbal

1. Data: 2000-01-12 10:27:24

Temat: kinderbal
Od: "edith" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

moj syn ma dzisiaj piate urodziny
urzadzamy kinderbal
nie wiem co do jedzenia przygotowac dla dzieci
na przygotowanie wszystkiego mam tylko 3 godziny
prosze o pomoc
e.

1. Data: 2000-01-12 10:55:32

Temat: Re: kinderbal
Od: "Joanna" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

kolorowe galaretki ze smietana, pizze, cukierki, paluszki, do picia soki i
napoje gazowane (niekoniecznie - niektorzy rodzice nie toleruja), kanapki
kolorowe - na jeden kes, coby nie bylo duzo resztek itp..
j...@p...pl (Joanna)
ICQ #23635022

edith napisał(a) w wiadomości: <85hl6v$2pk$1@aquarius.webcorp.com.pl>...

1. Data: 2000-01-12 10:57:30

Temat: Odp: kinderbal
Od: "edith" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki, wielkie dzieki
e.
Użytkownik Joanna <j...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:w6Ze4.14578$X...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-01-12 10:57:32

Od: "Joanna" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>urzadzamy kinderbal
>nie wiem co do jedzenia przygotowac dla dzieci
>na przygotowanie wszystkiego mam tylko 3 godziny

prośba do przepisodawców
Re: jak się robi KOGIEL MOGIEL
Dzis na obiad...
Egzotyczna zakaska z krewetek