[klocki] cudowności do obejrzenia

1. Data: 2004-06-29 21:00:56

Temat: [klocki] cudowności do obejrzenia
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.dukla.pl/rzemioslo/katalog/safrankova.htm

pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-06-30 21:29:47

Temat: Re: [klocki] cudowności do obejrzenia
Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julka napisał:
> http://www.dukla.pl/rzemioslo/katalog/safrankova.htm
>
> pozdrawiam
> Julita

pfffff, nie zagladam

snbid sprawca nizu

1. Data: 2004-06-30 21:32:34

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

sekutnica wrote:

> pfffff, nie zagladam
>
> snbid sprawca nizu

twoja strata ;P

Julita, co to jej pierwszy raz w życiu się udały bezy :)

1. Data: 2004-06-30 21:35:28

Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julka napisał:

> twoja strata ;P
>
> Julita, co to jej pierwszy raz w życiu się udały bezy :)

No ja wlasnie nie chce tracic, bo jak mi sie spodoba, to umarl w butach.
Ja z premedytacja nie ogladam nic klockowego.

snbid sprawca nizu

1. Data: 2004-06-30 21:46:08

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

sekutnica wrote:

> No ja wlasnie nie chce tracic, bo jak mi sie spodoba, to umarl w butach.
> Ja z premedytacja nie ogladam nic klockowego.

A ja już nic nie tracę, bo nawet klocków trochę mam ;) Co prawda na cos
dużego za mało, ale do nauki wystarczy :) Poza tym skończyłam wyszywać
kota i dalej się męcze z richelieu, ale już prawie cały podwleczony. no
i jeszcze pare fajnych książek do mnie płynie z allegro :) (nie mówiąc o
tej siatce, której nawet troche naplątałam, a jak dobrze pójdzie, to
może i cos większego w koncu sklecę)

a propos, nie wiem, czy zauważyłyście, w najnowszym numerze "igłą i
nitką" (czy jakoś tak), jest wzór na dużą filetową serwetę. Co prawda
gazetka usilnie twierdzi, że do tego potrzebne szydełko, ale jak się
dobrze przyjrzeć, to wyraźnie widać, że to na igliczkach (szczególnie
wyraźnie na wzorach- na 100% sa cerowane, a nie wrabiane na szydełku).
To tak w ramach kuszenia ;P

pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-07-01 05:45:12

Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julka napisał:
> [...]
> dobrze przyjrzeć, to wyraźnie widać, że to na igliczkach (szczególnie
> wyraźnie na wzorach- na 100% sa cerowane, a nie wrabiane na szydełku).

wry, wry, wry ..... filet bardzo mi sie podoba

snbid sprawca nizu

1. Data: 2004-07-01 07:22:12

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

sekutnica wrote:

> wry, wry, wry ..... filet bardzo mi sie podoba

hre hre...

Julita ;P

1. Data: 2004-07-01 19:40:57

Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julka napisał:
> hre hre...
>
> Julita ;P

Ty sie nie smiej, bo jak mi sie kiedys nagle zachce naumiec ......
cmoksy

snbid sprawca nizu

koniakowskie koronki
kurs frywolitek w internecie??