koniakowskie koronki

1. Data: 2004-06-29 19:57:41

Temat: koniakowskie koronki
Od: "Joanna" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo proszę powiedzcie gdzie mogę znależć wzory koronek z Koniakowa możę
ktoś ma takie wzory dzięki!!!!!!!!!!!

1. Data: 2004-06-29 20:37:28

Temat: Re: koniakowskie koronki
Od: "krystyna" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Autor: "Joanna" <h...@b...pl> napisał:
> bardzo proszę powiedzcie gdzie mogę znależć wzory koronek z Koniakowa możę
> ktoś ma takie wzory    dzięki!!!!!!!!!!!

Niestety nie natknęłam się nigdzie na wzory tych koronek. Możesz jedynie
zobaczyć zdjęcia i to tylko stringów. Sama się dziwię, że nawet nie ma zdjęć
tych właściwych koronek. O schematach ani nie mówię. Też jestem zainteresowana.
http://koniakow.com/bielizna.php

Pozdrawiam
Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-06-30 08:48:22

Od: "Gosia Adamus" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kram z robótkami często zamieszcza wzory serwet i serwetek tą techniką.
gocha

1. Data: 2004-06-30 20:09:53

Od: "joanna" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zobaczyć zdjęcia i to tylko stringów. Sama się dziwię, że nawet nie ma zdjęć
> tych właściwych koronek. O schematach ani nie mówię. Też jestem

dzięki wszystkim za odpowiedz pozdrawiam

1. Data: 2004-07-02 20:03:43

Od: "Jane Grey" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym miesiącu jest trochę wzorków w gazetkach:

Kram z Robótkami Dodatek Specjalny Koronki 3/2004 str. 11
Moje Robótki 7/2004 na stronie 11 jest serwetka mniej więcej w tym stylu
Igłą i nitką 7/2004 str.3 też mniej więcej

Wogóle uważam że w tym miesiącu wydawcy się postarali, tyle cudownych rzeczy
do zrobienia!

Pozdrawiam,

Jane Grey z Krakowa

PS. Jestem tu bardzo często ale rzadko się odzywam ...

1. Data: 2004-07-03 11:45:54

Od: "Joanna" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> PS. Jestem tu bardzo często ale rzadko się odzywam ...
> Bardzo się cięszę że trafiłam na niusy bo na kompie nie znam się aż tak
dobrze dziękuje wszystkim !!!!!!!!!!!

kurs frywolitek w internecie??
dzień dobry!!!
stitch.ru nie działa??