[klocki] wzory wzory...

1. Data: 2005-04-11 21:20:57

Temat: [klocki] wzory wzory...
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wygrzebane na pewnej liście dyskusyjnej:
http://glinki.com/?l=wudfav
Uwaga: plik w pdf do sciągnięcia, duuuuży bardzo i ciągnie się długo.
Perełka dla maniaczek koronek klockowych :)
Pozdrawiam
Julita
--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

2. Data: 2005-04-12 06:01:04

Temat: Re: [klocki] wzory wzory...
Od: "Marzena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez takie jak ty ja wydaje kase wlasnie napisalam do Bobowej o mozliwosci
kuru w sierpniu :) Od lat robie podchody ale pomyslalam a tam wzorkow malo a
potem taki link przeciez to okropne.

--
Marzena
www.robotki.police.pl

3. Data: 2005-04-12 06:57:44

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mozliwosci
> kuru w sierpniu :) Od lat robie podchody ale pomyslalam a tam wzorkow malo

Hi hi - toś dała Julce do myślenia ;):)

4. Data: 2005-04-12 13:17:46

Od: Aga <a...@B...poczta.onet.plTO> szukaj wiadomości tego autora

Julka wrote:
> Wygrzebane na pewnej liście dyskusyjnej:
> http://glinki.com/?l=wudfav
> Uwaga: plik w pdf do sciągnięcia, duuuuży bardzo i ciągnie się długo.
> Perełka dla maniaczek koronek klockowych :)

poddaje sie :(
trzy razy sciagalam i za kazdym razem plik uszkodzony i nie moze byc
naprawiony :(
Plik ma 56747kB

aga

5. Data: 2005-04-12 20:57:18

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:

> poddaje sie :( trzy razy sciagalam i za kazdym razem plik uszkodzony
> i nie moze byc naprawiony :( Plik ma 56747kB

A próbowałaś użyć "zapisz element docelowy jako" i najpierw zapisać na
dysk, a potem otworzyć? Problemy często pojawiają się, jeśli klikasz na
odnośnik i czekasz, aż się otworzy zamiast najpierw go zapisać. Spróbuj,
jeśli tego nie zrobiłaś.
niestety plik jest za duży, żeby dało się go wysłać :(
Pozdrawiam
Julita

6. Data: 2005-04-12 20:57:59

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena wrote:

> Przez takie jak ty ja wydaje kase wlasnie napisalam do Bobowej o mozliwosci
> kuru w sierpniu :) Od lat robie podchody ale pomyslalam a tam wzorkow malo a
> potem taki link przeciez to okropne.

Ty mi lepiej nie mów o inwestycjach w klocki ;)
pozdrawiam
Julita

7. Data: 2005-04-13 08:37:17

Od: Aga <a...@B...poczta.onet.plTO> szukaj wiadomości tego autora

Julka wrote:

> A próbowałaś użyć "zapisz element docelowy jako" i najpierw zapisać na
> dysk, a potem otworzyć?

Tak wlasnie robilam. Przypuszczam, ze problem wynika z bardzo wolnego i
dlugiego sciagania - u mnie ok. 1.5 h i gdzies po drodze mu sie cos
gubi. Sprobuje noca, moze pojdzie szybciej :)

pozdr
aga

[ot]onet niusy?
szukam xxxx Matka Teresa
meilo???
PODZIĘKOWANIA DLA BEATY A CZSEM PUSI
Re: [OT] Błagam nie krzyczcie. Nie potrafię! Trąba jestem.