kłopotliwa piękna cera - pomocy

1. Data: 2005-05-18 08:00:20

Temat: kłopotliwa piękna cera - pomocy
Od: " Zora" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

14 letnia córka ma cerę niemowlaka, po tatusiu niestety, nie po mnie :(
Najlepiej służy jej woda z kranu. Delikatny żel do mycia twarzy - Bielendy -
zielina herbata - cera normalna, tłusta i mieszana - spowodował wyschnięcie
naskórka, jednakże powrót do mycia samą wodą zagoił ładnie buzię.
Niby nie mam problemu, ale mam wątpliwości czy mycie samą wodą dostatecznie
dobrze usuwa zanieczyszczenia? Zwłaszcza że od czasu do czasu, jak to na
skórze - pojawia się pryszcz.
Poradźcie coś proszę, może niepotrzebnie szukam dziury w całym, a może jest
jakiś łagodny preparat?

1. Data: 2005-05-18 08:47:11

Temat: Re: kłopotliwa piękna cera - pomocy
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Zora" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Poradźcie coś proszę, może niepotrzebnie szukam dziury w całym, a może
> jest
> jakiś łagodny preparat?

Kup jej jakiś żel do mycia twarzy apteczny - bezzapachowy, nie barwiony i
antyalergiczny.
Może coś z LRP, albo Avene, albo Iwostinu.

--
Edyta Czyż
Kłamie ten, co zna słowa, a nut nie pamięta. Leśmian

1. Data: 2005-05-18 11:08:48

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Zora" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]

> skórze - pojawia się pryszcz.
> Poradźcie coś proszę, może niepotrzebnie szukam dziury w całym, a może

ja w tym wieku tez mylam buzie sama woda :) i bylam zdumiona, ze
niektorzy uzywaja do twarzy mydla (brrr). i nic mi sie specjalnego ze
skora nie dzialo, oprocz okazjonalnej alergii. klopoty z tlusta
cera i zanieczyszczeniami pojawily sie duzo, duzo pozniej.

-- kasica

1. Data: 2005-05-18 13:12:30

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zora napisał(a):
> [...]
> skórze - pojawia się pryszcz.
> Poradźcie coś proszę, może niepotrzebnie szukam dziury w całym, a może jest

ja proponuję mydło (ponoć dla dzieci) seba-med (do kupienia w aptekach)

a potem, jak sie sytuacja unormuje jakiś delikatny żel :)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-05-18 13:16:54

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi napisał(a):

> ja proponuję mydło (ponoć dla dzieci) seba-med (do kupienia w aptekach)
>
> a potem, jak sie sytuacja unormuje jakiś delikatny żel :)

a i koniecznie krem nawilżający!!

bo o nim nie wspomniałaś, więc nie wiem czy córka do tej pory uzywała
jakiegos :)

1. Data: 2005-05-18 13:47:33

Od: " Zora" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał(a):

> ja w tym wieku tez mylam buzie sama woda :) i bylam zdumiona, ze
> niektorzy uzywaja do twarzy mydla (brrr). i nic mi sie specjalnego ze
> skora nie dzialo

To daje nadzieję, że tak tez można :) Poczekam więc i poobserwuję. Dziękuję.

Pozdrawiam Zora

1. Data: 2005-05-18 13:52:04

Od: " Zora" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi <e...@c...pl> napisał(a):

> a i koniecznie krem nawilżający!!
>
> bo o nim nie wspomniałaś, więc nie wiem czy córka do tej pory uzywała
> jakiegos :)

No właśnie, krem nawilżający :( Jeśli małoda nie stosuje środka myjącego to
krem nie jest potrzebny, natomiast użycie kremu powoduje wysypki, i to
niezależnie od wysokości półki na którym leżał.
Taki typ, pisałam, że skóra jak u niemowlaka - dosłownie ;)

1. Data: 2005-05-18 14:06:47

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zora napisał(a):

> [...]
> niezależnie od wysokości półki na którym leżał.
> Taki typ, pisałam, że skóra jak u niemowlaka - dosłownie ;)

a np kremy firmy iwostin??

maja dość prosty skład, bez jakichs tam wydziwiaczy, które to powoduja
rózne nieciekawe rzeczy...

1. Data: 2005-05-18 14:30:35

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Zora" <z...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> niezależnie od wysokości półki na którym leżał.
> Taki typ, pisałam, że skóra jak u niemowlaka - dosłownie ;)

normalna wrazliwa cera, ja wlasnie taka mialam jako mlode dziewcze.
byl okres, kiedy nawet woda nie moglam myc twarzy, uzywalam
w tym celu lotionu dla niemowlat Johnson&Johnson. moze niech
sprobuje kosmetykow dla dzieci.

-- kasica

1. Data: 2005-05-18 14:47:58

Od: " Zora" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi <e...@c...pl> napisał(a):

> a np kremy firmy iwostin??
>
> maja dość prosty skład, bez jakichs tam wydziwiaczy, które to powoduja
> rózne nieciekawe rzeczy...

I ten deklarowany prosty skład mnie przekonał, bo naczytałam się właśnie o
"kosmetykach aptecznych", które prócz miejsca sprzedaży i
opakowania swym wyglądem próbującego upodobnić produkt do leku, no i wyższej
ceny - nie mają do zaoferowania więcej niż kosmetyki drogeryjne :)
Co do wody termalnej to wg. dodatku Polityki, zawarta w kremie nie ma żadnego
wpływu na stan naszej cery. Ot taka podnosząca sprzedaż "woda świecona" :).

Zanabędę ten Iwostin - niech stracę, najwyżej sama będę zużywać, co wcale mnie
wstrętem nie napawa ;)

Chwalę żel do mycia twarzy
Wiarygodny sprzedawca?
miał ktos peeling Vichy?
Szkola projektowania ubioru w Warszawie - poszukiwania
Szkola projektowania ubioru w Warszawie - poszukiwania