kłopoty z tłumaczeniem

1. Data: 2004-07-13 17:51:35

Temat: kłopoty z tłumaczeniem
Od: g...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Zdecydowałam się na wyhaftowanie prawie "aktu" kobiety. Wzór dostałam
od jednej z wiernych grupowiczek, ale mam problem z kolorami. Są one
podane na mulinę DMC ale przy niekórych oznaczeniach jest napisane
tak: 1 hebra de color i np. nr DMC 415+416. Mylę,że chodi tu o to,
iż w przypadku gdy haftuję dwoma nitkami mulimy to jedna nitka to
kolor 415 a druga 416. Liczę na to, że spotkałyście się już z takim
sposobem oznaczenia i robieniakrzyżyków i podzielicie się swoimi
doświadczenoiami.
Z góry wdzięczna -Gosia

1. Data: 2004-07-13 18:18:44

Temat: Re: kłopoty z tłumaczeniem
Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokladnie o to chodzi ! Laczysz po jednej nitce z kazdego koloru. Wyszywasz
dwiema nitkami.

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-07-13 18:29:42

Od: Beazuku <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Pewnie masz racje. Ja bardzo czesto robilam wlasnie w ten sposob tylo u
mnie jest napisane np. 355 and 902.Jest jeszcze napisane "Cross stich
using one stand of each of two colours". Co mniej wiecej znaczy wziasc
po jednej nitce kazdego koloru. Czesto dzieki laczeniu, przejscie miedzy
dwoma kolorami na obrazku jest bardzo delikatne.
Pozdrawiam Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-07-13 19:22:57

Od: g...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Jul 2004 20:29:42 +0200, Beazuku <b...@g...pl>
napisał(a):

> [...]
>po jednej nitce kazdego koloru. Czesto dzieki laczeniu, przejscie miedzy
>dwoma kolorami na obrazku jest bardzo delikatne.

Wiedziałam,że mi pomożecie
Dziękuję

haft tasiemkowy
[xxx] Poszukuję klucza