kłykciny

1. Data: 2003-09-26 09:01:15

Temat: kłykciny
Od: "ciupa" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

cześć
mam problem. U mojej partnerki wykryto na wargach sromowych jakieś
kłykciny. Czy jest to zarażliwe? pomózcie
Darek

2. Data: 2003-09-26 10:42:06

Temat: Re: kłykciny
Od: "Ania \(Foxy\)" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ciupa" <t> napisał w wiadomości
> mam problem. U mojej partnerki wykryto na wargach sromowych jakieś
> kłykciny. Czy jest to zarażliwe? pomózcie
> Darek

Tak, to jest zaraźliwe...ale dosc łatwo sie leczy. Mozna antybiotykami i
masciami....długotrwale, ale lepiej krioterapią..czyli zamrozic i usunać...w
dobrym gab. ginekologicznym.....Parę minut i po bólu........
Avf

3. Data: 2003-09-26 12:00:47

Od: "LN" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> masciami....długotrwale, ale lepiej krioterapią..czyli zamrozic i
usunać...w
> dobrym gab. ginekologicznym.....Parę minut i po bólu........

Hmm, chyba jednak nie tak łatwo. Obecnie nie ma metody całkowicie usuwającej
ten problem... jak również żadna z metod nie zapobiega rozwoju choroby w
kierunku nowotworu... tak coś słyszałem

pzdr
LN

4. Data: 2003-09-26 19:11:09

Od: "Ania \(Foxy\)" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LN" <> napisał w wiadomości
> Hmm, chyba jednak nie tak łatwo. Obecnie nie ma metody całkowicie
usuwającej
> ten problem...

.....po krioterapii......zostaje tylko blizenka..........:)
Avf

5. Data: 2003-09-26 19:26:46

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania (Foxy)" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> .....po krioterapii......zostaje tylko blizenka..........:)

A jak wygladaja takie klykciny?

Magda

6. Data: 2003-09-26 19:50:24

Od: "Ania \(Foxy\)" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <> napisał w wiadomości
> A jak wygladaja takie klykciny?
>
> Magda

hm...obrazowo.to podobne do kurzajek....fachowo mówi sie że to
"kalafiorowate narośla":)
Avf

7. Data: 2003-09-26 20:01:31

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania (Foxy)" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> hm...obrazowo.to podobne do kurzajek....fachowo mówi sie że to
> "kalafiorowate narośla":)

Dziekuje.

Pozdrawiam.Magda

Włókniaki - Choroba weterynaza
Gradowka/Jeczmien
Biuletyn DPS Forum 33A - 26.09.2003
Inspektor Sanitarny apeluje o szczepienie się przeciw grypie - pytanie
Kruszenie kamienia nerkowego -kilka pytan