kobieta

1. Data: 2006-12-28 14:24:33

Temat: kobieta
Od: tomek <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co powiedziec kobiecie w barze , która sie podoba?
Jest bardzo zmysłowa i czytam w jej oczach ale za
chiny nie wiem co powiedziec.Chyba jestem niesmialy
jakis.

2. Data: 2006-12-28 16:03:42

Temat: Re: kobieta
Od: "siodmy syn siodmego syna" <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomek" <f...@g...pl> napisal:

> [...]
> Jest bardzo zmysłowa i czytam w jej oczach ale za
> chiny nie wiem co powiedziec.Chyba jestem niesmialy

zaproponuj, ze zjesz jej kal.
babeczki leca na to. zreszta twoj
ojciec poderwal tak twoja matke
i jeszcze kilka wiewiorek.

4s

3. Data: 2006-12-28 16:44:56

Od: tomek <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zaproponuj, ze zjesz jej kal.
> babeczki leca na to. zreszta twoj
> ojciec poderwal tak twoja matke
> i jeszcze kilka wiewiorek.

jestes kałożercżą?Czy tak sie urodziles wpadajac do sedesu?

4. Data: 2006-12-28 17:59:07

Od: "siodmy syn siodmego syna" <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomek" <f...@g...pl> napisal:

> jestes kałożercżą?Czy tak sie urodziles wpadajac do sedesu?

oczywiscie, ze wpierdalam stolce.
a ty nie?

niestety nie urodzilem sie tak jak ty, padlino.
stara twoja miala tak rozjechane kapsko,
ze nawet nie zauwazyla kiedy cie wysrala.
zreszta watroby to szuka do dzis.

na dworcu jest dobrze znana narkomanom,
rumunom i jednemu dobermanowi. dziwne
to znajomosci... nikomu jednak przyjaciol
niewolno wybierac. choc z tym dobermanem
to chyba cos wiecej niz tylko przyjazn.
widzialem jak mu obciagala w autobusie.

pozdro

5. Data: 2006-12-28 19:04:58

Od: "dancia" <d...@n...hr> szukaj wiadomości tego autora

> Jest bardzo zmysłowa i czytam w jej oczach ale za
> chiny nie wiem co powiedziec.

Skoro czytasz w jej oczach, to w czym problem........?:/

6. Data: 2006-12-28 20:55:43

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

tomek napisał(a):
i czytam w jej oczach
musisz sie zdecydowac - okulistyka czy ginekologia??

--
I'll teAr yoUr aSS apart :D
http://tiny.pl/93cl

7. Data: 2006-12-28 21:24:52

Od: "ullaaa" <a...@...sygnatur.ce> szukaj wiadomości tego autora

A grupowicz tomek napisał:
> Co powiedziec kobiecie w barze , która sie podoba?
> Jest bardzo zmysłowa i czytam w jej oczach ale za
> chiny nie wiem co powiedziec.Chyba jestem niesmialy
> jakis.

No, byle nie tak:

Siedzi facet w barze a przy sąsiednim stoliku samotna kobieta. Taaaka
laska! - Ale piękna kobieta - myśli sobie. - Podejdę do niej i
zagadam. Ale
co jej powiem? Na pewno coś wymyślę. Tylko żebym się nie zbłaźnił. Nie
no,
nie pójdę. Jestem taki nieśmiały. Ale ona jest taka piękna, musze ją
poznać!
Powiem jej, że zakochałem się od pierwszego wejrzenia. Eee tam, na
pewno
mnie wyśmieje. To może postawię jej drinka i rozmowa sama się potoczy?
Akurat! Taka laska nie zwróci uwagi na takiego szaraka jak ja. Ale to
moja
wielka szansa, musze ją wykorzystać! Gdybym tylko wiedział jak
zacząć...
Już
miał wstać i podejść ale w tym momencie kobieta wstała od stolika i
zniknęła
za drzwiami toalety. - Uff, no to problem z głowy - myśli facet. -
Przynajmniej nie muszę się już męczyć. Ale po chwili babka wraca i
znów
siada przy stoliku obok. - Tak, wróciła! To znak, ze jesteśmy sobie
pisani -
facet odzyskuje wiarę w siebie. - Bóg mi ja zesłał! Zagadam do niej,
nie ma
się czego bać. Żebym tylko wymyślił coś mądrego. OK stary, bierz się w
garść
i ruszaj. Gość wstaje, podchodzi do kobiety i pyta:
- Srałaś?

--
ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

8. Data: 2006-12-28 21:53:43

Od: vohumana <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Dec 2006 22:24:52 +0100, ullaaa napisał(a):

> [...]
> garść
> i ruszaj. Gość wstaje, podchodzi do kobiety i pyta:

I co było dalej ? :o)

-`@'- (*
vohu _()_ mana

9. Data: 2006-12-28 21:56:24

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

vohumana<p...@h...pl>

[...]
> I co było dalej ? :o)

- Słucham?
> Czy mogę Pani postawić drinka?
- (skinienie głową)

I żyli długo i szczęśliwie i nigdy nie zabrakło im papieru toaletowego.

Paff

10. Data: 2006-12-28 21:58:58

Od: vohumana <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Dec 2006 22:56:24 +0100, na pl.sci.psychologia napisałeś(aś):

> vohumana<p...@h...pl>
>
> [...]
>
> - Słucham?
> - (skinienie głową)
>
> I żyli długo i szczęśliwie i nigdy nie zabrakło im papieru toaletowego.

A niech to..., znała sie na żartach, tak ?
Ech..., życie...

> Paff

-`@'- (*
vohu _()_ mana

Ps. A czy dziewice znają sie na żartach ? :o(

eksperyment Milgrama
Jak mam rozwiązać ten problem?
Spanie z psem
Bilanse i postanowienia