kobieta ,dziecko-350.000 pl

1. Data: 2007-03-08 11:32:05

Temat: kobieta ,dziecko-350.000 pl
Od: "jan paszek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jedno dziecko to jest wydatek okolo 350.000 pln-a my mowimy o polityce
prorodzinej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. Data: 2007-03-08 11:39:10

Temat: Re: kobieta ,dziecko-350.000 pl
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jan paszek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> jedno dziecko to jest wydatek okolo 350.000 pln-a my mowimy o polityce
> prorodzinej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ale tak jednorazowo czy można rozłożyć na raty?
A tak w ogóle to nie trzeba kupować, można urodzić.

BP, piątek niedługo ;-)
Agnieszka

3. Data: 2007-03-08 11:54:00

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "jan paszek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Ale tak jednorazowo czy można rozłożyć na raty?
> A tak w ogóle to nie trzeba kupować, można urodzić.

Zwróć uwagę, że w temacie mowa również o kobiecie. Czyli może taki pakiet
2in1 kosztuje to 350.000, a samo dziecko zdecydowanie mniej?

> BP, piątek niedługo ;-)

Tyż marzę o flejmie

Qra

4. Data: 2007-03-08 17:31:27

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cholera, nie wiedziałam, że mam 70 000 w domu ;-).
Chyba się zdecyduję na trzecie dziecko (zawsze chciałam mieć miliard zł)
:-D.

D.

5. Data: 2007-03-08 17:36:04

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota *** napisał(a):

> Cholera, nie wiedziałam, że mam 70 000 w domu ;-).
> Chyba się zdecyduję na trzecie dziecko (zawsze chciałam mieć miliard zł)

Ja wiedziałam. Szczególnie jak mnie wkurzają myslę, że może korzystniej
było inwestować w samochody?

E.

6. Data: 2007-03-08 17:55:38

Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> szukaj wiadomości tego autora

Dorota *** wrote:

> Cholera, nie wiedziałam, że mam 70 000 w domu ;-).

Znaczy co? Masz 1/5 dziecka?

> Chyba się zdecyduję na trzecie dziecko (zawsze chciałam mieć miliard zł)
> :-D.

Na miliard to musiałabyś mieć tych dzieci prawie 3000. ;)

ch.

7. Data: 2007-03-08 18:03:10

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy co? Masz 1/5 dziecka?

Na miliard to musiałabyś mieć tych dzieci prawie 3000. ;)

Upss... z wrazenia przeczytałam: 35 000 . No, a tak to już milionerka ze
mnie :-D.

D.

8. Data: 2007-03-08 18:43:23

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:esphi4$6g1$...@a...icm.edu.pl,
E. <e...@o...pl> napisał(a):

> Ja wiedziałam. Szczególnie jak mnie wkurzają myslę, że może
> korzystniej było inwestować w samochody?

Inwestuj w alkohol, jest najlepiej orpocentowany ;-)

pozdrawiam Tatiana
--
Wola musi udźwignąć wszystko, czego już instynkt,
pociąg i namiętność nie dźwigają

9. Data: 2007-03-08 19:02:39

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jan paszek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> jedno dziecko to jest wydatek okolo 350.000 pln-a my mowimy o polityce
> prorodzinej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Myślicie że będzie to zgodne z regulaminem allegro, jeśli wystawię na
aukcji? :)

Pozdrawiam
Andrzej

10. Data: 2007-03-09 07:15:24

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "jan paszek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Myślicie że będzie to zgodne z regulaminem allegro, jeśli wystawię na
> aukcji? :)

Oba dwie sztuki?

Qra

Re: Nie wolno dać klapsa dziecku aby go skarcić.
Forum na temat zdrady.
Alkocholizm
Alkocholizm
Zona wycofala pozew o rozwod ........