kocioł gazowy - dylemat?!

1. Data: 2002-08-19 14:39:11

Temat: kocioł gazowy - dylemat?!
Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam następującą sprawę. Za niedługo będę musial kupić kocioł (jednofunkcyjny
z zasobnikiem) i nie bardzo wiem czy mam wybrac Vaillant-a czu Viessmann-a ?
Różnica w cenie to 500 zł na korzyść Vaillant-a; aczkolwiek facet powiedział
że Viessmann wart jest tego by dac te pięćset więcej i mieć "mercedesa". Co
radzicie - mnie zwłaszcza interesuje oszczędność i ekonomika pracy.

A może jest jakaś inna firma ze średniej półki (dwa wcześniej wspomniane to
podobno półka najwyższa), która ma produkty tak samo dobre a dużo tańsze?

I jeszcze jedno - jak już wspomniałem interesuje mnie przede wszystkim
aspekt oszczędność - ekonomika ale nie wiem jak pod tym kątem patrzeć na
"kotły" - jakie parametry porównywać?

Bardzo dzięki z góry za pomoc
Darek