kolano

1. Data: 2004-02-23 08:44:33

Temat: kolano
Od: "wojtaszek" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Właśnie wróciłem z nart no i nadal czuję ból w kolanie (minął już tydzień od
upadku, narta się nie wypięła) przy lekkich skrętach oraz zginaniu. Nie mogę
wyprostować nogi do końca, ani jej zgiąć do końca. Jest też lekko pogrubiona
w tym miejscu, ale bez oznak obrzęku.
Umówiony jestem na wizytę we środę, ale za wszelkie rady i uwagi do tego
czasu będę bardzo wdzięczny.
Pzdr
Wojtek

2. Data: 2004-02-23 11:35:59

Temat: Re: kolano
Od: "petresku" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie same obiawy mialem przy zerwaniu wiazadel. Zdecydowanie wizyta u
ortopedy. Na poczatek USG i rengen, ale chyba lepiej poczekac, az zejdzie
opuchlizna. Pozniej to juz roznie moze byc ... lekarz powie pewnie co i jak.

Piotrek

novamox - pilne !!!
Neutrofile
Bol brzucha po piwku. Cos powaznego?