kolejny z wysokim statusem wsrod kobiet..

1. Data: 2006-01-03 21:42:58

Temat: kolejny z wysokim statusem wsrod kobiet..
Od: "arc" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

21:50:27 <@x> arcu : wg mnie to dziala w 2 strony, jestes mily dla kogos to
ktos jest mily dla ciebie
21:51:25 <@arcu> dla kolezanki, tak.
21:51:31 <@arcu> ale nie dla swojej kobiety! ;s
21:51:35 <@x> hahhahaa
21:52:02 <@arcu> i z czego sie smiejesz? myslisz, ze relacje ze swoja kobita
mają się odbywac na tym samym poziomie, co z kolezanką?
21:52:20 <@arcu> :>
21:52:39 <@x> mysle ze dla swojej masz byc jeszcze milszy.

No, to chyba ktos, kto sie nadaje odnosnie watku "180stopni"
To byla rozmowa z osobą, ktorą nie tak dawno rzuciła kobieta po kilku latach
bycia razem i ktorej probowalem wpoic pewne przekonania, a mimo tego nie
wyciagnal zadnych slusznych wnioskow.

2. Data: 2006-01-04 01:27:11

Temat: Re: kolejny z wysokim statusem wsrod kobiet..
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arc" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
latach
> bycia razem i ktorej probowalem wpoic pewne przekonania, a mimo tego nie

cały problem w tym, że w jednym czasie człowiek doznaje mieszanki stanów -
tak jakby mieć kilka/kilkanaście potencjometrów: złość, radość, bycie miłym,
dominacja, status i rożne poustawiane na różne wartości 10%, 95% 49%, 54%.
Cały problem w tym, że ludzie nie zauważają obecności niektórych
strategicznie ważnych czynników. Status jest najważniejszym głównym
składnikiem wektora emocjonalnego w każdej interakcji a mimo to ciężko o tym
gdzieś usłyszeć. Patrząc tylko na bycie miłym można wyciągnąć mylne wnioski
tak samo jak patrząc na karoserię samochodu chcieć wywnioskować osiągi
całego pojazdu. dodatkowo sprawa się komplikuje bo zmiana statusu powoduje
zmianę bycia miłym i odwrotnie.

W ogóle co znaczy bycie miłym - czy chodzi o synonim uległości czy o
wewnętrzne poczucie, że lubi się kogoś - bez robienia niczego od razu widać
na twarzy czy rozmówca jest pozytywnie nastawiony czy wrogo. Można do kogoś
mieć pozytywne miłe nastawienie i zachowywać się dominująco. Gadanie
niewiele zmienia - mi zajęło wiele lat (a uważałem się za inteligentnego:)
zanim zrozumiałem na poziomie emocjonalnym, tak, że mogłem coś z tym zrobić
co znaczyło jak kolega alpha mówił, żebym lasce nie "lizał dupy" - jak to
określił. Dla niego to było ewidentne. Postawienie się w pozycji
oczekującego od dziewczyny akceptacji to koniec zabawy, dla większości to
następuje jeszcze przed początkiem ;-) Zabieranie na obiady, kupowanie
drinków, prezentów, pytanie jak się podobam w nadzieji zostania
zaakceptowaniym to wszystko znaki braku statusu i dramatyczne próby
uzyskania akceptacji sztucznym sposobem. Tak samo nie daje statusu jak ktoś
sobie kupi coś, co potocznie uważane jest za wysokostatusowy gadżet.
Kupienie gadżetu nie zmienia wektora psychicznego (czasami zmienia,
najczęściej na krótko). Ilu jest pajaców w ładnych samochodach (protezach
statusu kupionymi na kredyt), którzy wewnętrznie czują się "psami"? To
wszystko chuj. Przy każdej interakcji czuje, że "jest zerem". Szmaciarzy z
wysokim statusem rzadko się widzi bo są naturalnie wysysani do wyższych
warstw społecznych. Nie wdrapują się jak przydupasy tylko są naturalnie
wysysani. Flow a nie walka z torem. Tak samo gość z wysokim statusem
przyciąga laski a nie stosuje sztuczek (atraction znaczy przyciąganie a nie
manipulacja). Jak jest wartościowy produkt w sensownej cenie to klient sam
chętnie go kupi bez oszustwa i manipulacji. Problem w tym, że ludzie sami
określają swoją wartość statusem i większość zupełnie nieświadomie
całkowicie się go pozbywa. Co człowiek to przecena 80% i nikt nie chce
trefnego towaru. Jak made in China przecena do 80% to znaczy szajs musi być
jak cholera. Laska pyta gdzie idziemy - pójdźmy tam gdzie chcesz tylko polub
mnie choć trochę bo sam dla siebie nie mam krztyny wartości, ja się nie
liczę, przeporasaam, że żyję, jestem zerem w tej rozgrywce. Tutaj jest fajny
prezent dla ciebie tylko daj mi trochę akceptacji, żebym nie był taki wciąż
odrzucany. Dostaniesz drogi prezent ale daj mi akceptacji za 5 złotych-
jestem zajebistmy przodownikiem stada, który musi błagać laskę drżącym
głosem o trochę akceptacji dla tego kim jest i czego chce, co robi, no
chociaż troszkę, bo jestem na dnie, nie wiem gdzie góra gdzie dół, mam
depresję, halucynacje, jem z tego wszystkiego prochy, nikt mnie nie
akceptuje ze mną włącznie ale będziemy dobraną parą i zapewnię ci
bezpieczeństwo. Przepraszam za wszystko, zrobię wszystko co chcesz -
potrzebuję dwa złote. To chociaż złotóweczkę, - tylko tyle mi potrzeba - o
pani, o bogini. 50 groszy chociaż jedno spojrzenie i jestem szczęśliwy. Może
zhandluje pani komplement o pani nieziemskiej urodzie na jakiś ochłap
akceptacji? Nie ma pani chociaż 20 groszy? Zrobię dla pani wszystko, zjadę
nawet do 10 groszy - takiego wartościowego faceta Pani pragnie prawda?
Proszę nie zwracać uwagi na ten okropny smród, bo właśnie się zesrałem.
Codziennie 10 groszy i będę bogaty - będziemy razem szczęśliwi. Jak powiem
jak się przy pani czuję, że kocham panią, że mam już uzbierane dwa
osiemdziesiąt to pani oszaleje ze szczęścia. Za jakiś czas jak uzbieram dam
Pani całe trzy sześćdziesiąt a teraz czy mógłbym Pani dotknąć za 50 groszy
chociaż? Tak bardzo proszę. To może chociaż za te 10 groszy mógłbym lekko
dotknąć Pani włosów bo marzę o tym po nocach - a potem każdej nocy chciałbym
ci bogini dawać orgię ze snów za sto tysięcy...

3. Data: 2006-01-04 02:10:00

Od: "arc" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<...>
> dotknąć Pani włosów bo marzę o tym po nocach - a potem każdej nocy
> chciałbym
> ci bogini dawać orgię ze snów za sto tysięcy...

Ty naprawde kochasz swoja klawiature, albo dotyk jej klawiszy ;))))

Ile Ty masz lat? przyznaj sie.
I w jakim wieku doszedles do sedna calej sprawy w relacjach miedzyludzkich?
Pytam z ciekawosci, sam mialem dlugoletni zastoj (z przerazajaco smiesznej
przyczyny) w rozwoju emocjonalnym, wiec wiele przede mna...

Pozd.

4. Data: 2006-01-04 10:54:14

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe rzeczy piszesz facet :-)))). Co i rusz mi się podobaja.

(i co ciekawe co i rusz natykasz sie na argumenty typu "coz za
niedojrzalosc". To tez bardzo ciekawe. Czy wyciagniecie kawy na lawe i
napisanie w prosty sposob rzeczy podstawowych i oczywistych [zakladam, ze
nie rozwijasz tematu z braku czasu, cierpliwosci itd.] az tak bardzo razi
innych?)

Jestem dojrzala, napralam sie juz z zyciem po uszach i wiem.... ze masz
racje :-).

I jak to ladnie laczy sie z pantoflarstwem. Hmm, hmm....

Wracajac. Kobiety rzeczywiscie nie lubia zebrzacych facetow. I czesto
zastanawia nas, czemu taki fajny facet zebrze zamiast sobie po
prostu...wziac.
No wszystko psuje przez to zebranie.
Jak sie kobietka ulituje, to popracuje nad poczuciem wartosci faceta. Jesli
bedzie jej sie chcialo... A jesli nie, to nie.

Pozdrawiam, M.

5. Data: 2006-01-04 11:38:01

Od: "dziad" <n...@l...spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wracajac. Kobiety rzeczywiscie nie lubia zebrzacych facetow. I czesto
> zastanawia nas, czemu taki fajny facet zebrze zamiast sobie po
> prostu...wziac.

ja się z tym właściwie zgadzam, tylko problem jest taki że PowerBox traktuje to
wszystko w sposób tak zasadniczy że sprowadza to wszystko do absurdu. bo z tego
co on mówi wynika że jak np. idę z dziewczyną na spacer, a ona w pewnym momencie
mówi "zimno mi, wracajmy do domu" to znaczy że nie jest istotne czy jest jej
zimno, bo tak naprawdę testuje moją zdolność dominacji, co jest w moich oczach
kompletną bzdurą. oczywiście nie można być pizdą i trzeba stawiać na swoim, ale
bez przesady. nie posuwajmy się do absurdu.

6. Data: 2006-01-04 12:28:34

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, mysle, ze absurd jest wynikiem formy, a nie tresci.

Po prostu piszac cokowiek na forum nie omawia sie calego zagadnienia, ale
drazy jakis jego 'rozklad brzegowy'. A kazdy i tak rozumie co chce i jak
chce.

Ale idea, qlue, ze tak powiem, jest smakowita, przyznaj.

M.

7. Data: 2006-01-04 12:57:34

Od: "arc" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoim, ale
> bez przesady. nie posuwajmy się do absurdu.

PB pisał o wyczuciu, kiedy to problem jest autentyczny, a kiedy sprowadza
sie do testu.
Pisal takze o zachowaniu męskich cech w danej sytuacji i przeciez nie chodzi
o notoryczne jej zaprzeczanie, zeby tylko nie wyszło, w Twoim mniemaniu, że
jej ulegles...

Co do Twojego przykładu, mozna odpowiedziec, "mnie tez zimno jak cholera,
wracajmy!", albo: "mnie tez zimno, chocmy sie zagrzac do jakiego
sklepu/knajpy/baru/restaruracji/burdelu/gdziekolwiek i idziemy dalej!"

Mnie osobiscie takie relacje pachną czystą manipulacją, aby tylko nie okazać
się "pizdą".
Nie kazdy rodzi sie jako alfa, mozna rzec, ze od małego rozwija się beta
(przeciez wskazowki mamy jawnie o tym przekazują).

PowerBox, moze jakas intrukcje obslugi mozgu nam Tu wszystkim przedstawisz?
;-)
Nie wystarczy byc uswiadomionym jak dzialaja te wszystkie mechanizmy...
Jakbys zebrał w calosc te swoje wypociny z grupy i wyklikał to chocby w
htmlu (sluze miejscem na serwerze, jakby co), to Twoje posty sie
'marnowałyby' się, odpowiadajac na wiekszosc bezsensownych wątków, z nijaką
merytoryką, do ktorych przecietny czytelnik nawet nie zaglądnie.

Pozd.

8. Data: 2006-01-04 13:15:46

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile Ty masz lat? przyznaj sie.

- to ciekawe, bo ostatnio na liście już ktoś mnie o to pytał :-) Co za
różnica kiedy fizycznie się urodziłem, ja swoje urodziny liczę od innego
momentu ;-)

9. Data: 2006-01-04 14:04:07

Od: "arc" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - to ciekawe, bo ostatnio na liście już ktoś mnie o to pytał :-)

Boisz sie, ze zbyt młodo "wypadniesz", jak na kogos z takimi teoriami,
przekonaniami, jakie nam tu głosisz?
To chociaz na priv napsiz, jak nie chcesz tu.

> Co za
> różnica kiedy fizycznie się urodziłem, ja swoje urodziny liczę od innego
> momentu ;-)

Dla mnie to np ważne, bo sam czekam na 'odrodzenie' :)

10. Data: 2006-01-04 14:37:06

Od: "dziad" <n...@l...spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale idea, qlue, ze tak powiem, jest smakowita, przyznaj.

przyznaję.

Starch przed śmiercią
eTaTe
Małżeństwa