problem

1. Data: 2006-01-03 04:17:52

Temat: problem
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie pieprze bo wiem ile płaci Teliga.

mamy mózg nie autystyczny.
zmęczony chemią.

Gość ma 19 lat i włąściwie jest... wegetą.

Oczywiście, jak to jest dowcipna grupa,
i oczywiście, jakże skąpa.

Zwisają mi, wasze futa warte dusze.
Ale nie zwisa mi Wasza głupawka.

To sygnał.
a resztę wiemy
ett

2. Data: 2006-01-04 02:08:29

Temat: Re: problem
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> nie pieprze bo wiem ile płaci Teliga.
>
> mamy mózg nie autystyczny.
> zmęczony chemią.

Sobie pomyśleć musze.

Historia jest krótka. Ma 19 lat.
Może mieć 60.

Nafaszerowany sterydami noworodek, nie oddaje
społecznych odruchów/oczekiwań.
To te 19 lat.

Postawię na fale. Fale które można kontrolować.
Wiadomo które to.

Mam wyraźny problem.

Bo, ja, tu, tylko, przy Was myślę.
(albo mi się wydaje :-)))

Jak rozbudować mózg?

Niby prościzna, ale trzeba budulca.

Zawsze twierdziłem, za Wielkimi, że można odwzorować
korę wykorzystując inne elementy.
Czas to zrobić.

Nie! :-)))
Nie wracam do elektrowstrząsów.
Ale, na uwadze je mam. :-)))

Jakoś od paru lat niema Tu, myśli.
Są wypociny i babskie gadanie - o duszy maryny i gwiazdach.

Potrzebuję, trochę chemi.
Wiem jak ruszyć proces, nie wiem jak zintesyfikować.

Mylę się?
Modelowanie przez propagacje.

Czy tęgie jaja które, tu bywają, mają jakieś ... opcje?

Czy się posmarkują i bidożą?
Jaki to jelcyn okrutnik!

Jeszcze raz.
Jest bonsai 19 letnie.......

Jest muł róż.

Dlaczego bonsai nie może doznać mulę?

ett

3. Data: 2006-01-04 14:14:47

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta_onet_pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Historia jest krótka. Ma 19 lat.
> Może mieć 60.
>
> Nafaszerowany sterydami noworodek, nie oddaje
[...]
> Jak rozbudować mózg?
>
> Niby prościzna, ale trzeba budulca.
>
> Zawsze twierdziłem, za Wielkimi, że można odwzorować
> korę wykorzystując inne elementy.
> Czas to zrobić.
[...]
> Potrzebuję, trochę chemi.
> Wiem jak ruszyć proces, nie wiem jak zintesyfikować.

Nic nie wiesz.

> Mylę się?

Tak.

> Modelowanie przez propagacje.

I szczym do ludzi? Rozwiązanie będzie znane za kilkadziesiąt lat.
Albo kilkaset. Teraz nie masz nic. Wiedzy, narzędzi, sposobów,
specyfików. Jeśli twierdzisz, że czymkolwiek dysponujesz, jesteś
mitomanem.

Wyobraź sobie komputer, który "źle" działa, bo spaliło się
kilka tranzystorów ze stu milionów składających się na centralny
procesor. Czy domowym sposobem jesteś w stanie naprawić
ten procesor? Prześwietlić go i znaleźć uszkodzenie? Rozwiercić
później plastik obudowy, przebudować struktury wdyfundowane
w kryształ, napylić nowe połączenia mikronowych rozmiarów?
Albo chociaż dołączyć jakąś protezę w postaci kilku dodatkowych
elementów poza główną strukturą układu?

Bez schematów ideowych procesora nawet najlepiej na świecie
wyposażone laboratorium, dysponujące najlepszymi technologiami
oraz armią specjalistów mogłoby nie poradzić sobie z tak postawionym
zadaniem. A co dopiero mówić o jakimś tam amatorze, domorosłą
"złotą rączką".

W przypadku mózgu człowieka na ogół jest o wiele trudniej (tylko
w wyjątkowych przypadkach o wiele łatwiej). Oczywiście procesor
nie musi mieć wiele (albo nic) wspólnego z mózgiem człowieka,
wskazuję tylko skalę dzieła, na który się porwałeś. Jeśli faktycznym
problemem jest śmiesznie mała liczba kilku czy kilkuset milionów
brakujących/niewłaściwych połączeń (albo ubytek skromnego miliarda
neuronów), jakim sposobem i jakim cudem chciałbyś te braki (we
właściwy sposób!) uzupełnić? Podejdziesz do człowieka z wiertarką
Bosch'a? Wyhodujesz w piwnicy kultury neuronów wypreparowanych
z dżdżownicy? A może masz jakikolwiek zarys pomysłu na nieinwazyjne,
precyzyjnie ukierunkowane "odwzorowanie kory wykorzystując
inne elementy", czy tylko tak sobie strzępisz klawiaturę po próżnicy?

Moje zdanie jest takie. Za ileś tam lat będzie można leczyć wszystkie
dysfunkcje mózgu, a wiele z nich tylko w inwazyjny sposób, polegający
na połączeniu mikrochirurgii oraz namnażania/powielania neuronów
(lub zastępowania ich sztucznymi protezami). Z przygotowanym
precyzyjnym planem (schematem ideowym) mózgu, z przeprowadzonymi
wcześniej testami diagnostycznymi modyfikującymi plan standardowy
(uśredniony) do planu "zindywidualizowanego", testy wykazałyby
również konkretne uszkodzenia.

Wyobrażasz to sobie? Otwarta czaszka, dziesiątki i setki tysięcy
mikroelektrod robota chirurgicznego, w pobliżu potężny komputer
przechowujący i symulujący całą strukturę badanego/leczonego
mózgu (jeszcze przez dziesięciolecia nie będzie takiego komputera).
A i tak rekonstrukcje uszkodzeń mogą potrwać miesiącami.

Skonfrontuj teraz to futurystyczne wyposażenie z tym, czym
teraz dysponujesz oraz przyszłą wiedzę z tą, której nie masz.
I puknij się w głowę, bo tylko w ten sposób - oraz tylko ją -
- możesz teraz podleczyć.

--
Sławek

4. Data: 2006-01-04 16:00:00

Od: "Moniczka Krasowska i Agnieszka Senderska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>- możesz teraz podleczyć.
>
>każdy ma problemy ja ty ale nikt tak nie mażeka jek ty WEŹ SIĘ FACET W GARŚĆ
IM SZYBCIEJ ZACZNISZ TYM SZYBCIEJ SKOŃCZYSZ BUZIACZKI
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

5. Data: 2006-01-04 20:34:22

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moniczka Krasowska i Agnieszka Senderska; <0...@p...pl> :

> IM SZYBCIEJ ZACZNISZ TYM SZYBCIEJ SKOŃCZYSZ BUZIACZKI

Słaaaaawkuuu, chcesz porozmawiać o swoim problemie? ;)

Flyer

6. Data: 2006-01-04 21:04:55

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta_onet_pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

"Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta_onet_pl)@tutaj.nic>
napisał w wiadomości news:dpgl8n$qlt$1@news.onet.pl...

> [...]
> mózgu (jeszcze przez dziesięciolecia nie będzie takiego komputera).
> A i tak rekonstrukcje uszkodzeń mogą potrwać miesiącami.

Niedoścignionym wzorem Flyer'a sam siebie poprawię/uzupełnię.
To nie tak będzie, panowie, nie tak. W międzyczasie rozwinie się
nanorobotyka i nanochirurgia. Nie będzie żadnego barbarzyńskiego
rozłupywania czaszek. Łyknie sobie człowiek (albo wstrzyknie
w żyłę) odrobinę płynu z zawiesiną miliona tycich robocików, nie
większych od kilku mikrometrów. Sterowane przez zewnętrzny
system (tak czy inaczej potężny) przenikną do układu nerwowego
i mózgu, usadowią się w jego newralgicznych miejscach, wygenerują
i odbiorą odpowiednie impulsy elektryczne na neuronowych szlakach,
a w odpowiednim momencie (po dłuższej, zewnętrznej analizie danych)
odpowiednio pokierowane zaczną dłubać - ciąć, kleić, namnażać.
Człowiek będzie w miarę normalnie funkcjonował, odwiedzając
raz na jakiś czas odpowiednie centrum naprawcze (albo jakoś łącząc
się z nim zdalnie), a robota nanorobotów będzie zasadniczo odwalana
w czasie snu delikwenta.

tyle mżonek nna, temat naprawy muzgóff

Ooo - i mój się coś psuje...

--
Sławek

7. Data: 2006-01-04 21:07:26

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_poczta_onet_pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Słaaaaawkuuu, chcesz porozmawiać o swoim problemie? ;)

Nie mam czasu na swoje problemy. Wolałbym porozmawiać
o problemach PowerBox'a, ale na to też nie mam czasu.

--
Sławek

8. Data: 2006-01-05 05:14:36

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

na_poczta_onet_pl; <dphdea$m54$1@news.onet.pl> :

> Nie mam czasu na swoje problemy. Wolałbym porozmawiać
> o problemach PowerBox'a, ale na to też nie mam czasu.

Sam sobie pójdzie - zbytnio się nakręca. ;)

Flyer

lista alfamatykow
pytanie o Ustawę
Poszukiwany psycholog.
Motywacja w organizacji
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?