pytanie o Ustawę

1. Data: 2006-01-02 21:18:40

Temat: pytanie o Ustawę
Od: "ola" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie w związku z ustawą, która właśnie zaczyna obowiązywać.
W czerwcu 2005 roku uzyskałam dyplom psychologa, od września podpisałam umowę
wolontariacką z Poradnią Psychologiczno- Pedagogiczną, w ramach której wykonuję
czynności psychologa. Od listopada podpisałam umowę o pracę, jedna ze szkół
zatrudniła mnie w charakterze szkolnego psychologa. Obecnie kontynuuję
wolontariat w poradnii i pracę w szkole. Zastanawiam się, kiedy w myśl ustawy
nabędę prawo do wykonywania zawodu?
Bardzo proszę o odpowiedź.
ola

2. Data: 2006-01-04 12:14:49

Temat: Re: pytanie o Ustawę
Od: zielsko <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-01-2006 o 22:18:40 ola <d...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
> zatrudniła mnie w charakterze szkolnego psychologa. Obecnie kontynuuję
> wolontariat w poradnii i pracę w szkole. Zastanawiam się, kiedy w myśl

Ustawa weszła w życie 01.01.2006. Ty skończyłaś studia 06.2005 i o ile
wiadomo prawo nie działa wstecz. Czyli pełne prawo do wykonywania zawodu
uzyskałaś z chwilą uzyskania dyplomu. Zapisy ustawy obowiązaują dopiero od
tego miesiąca.
Jeśli ta odpowiedź Cię nie zadawala to zadzwoń do swojego oddziału PTP.

BTW.
http://www.ptp.org.pl/modules.php?name=News&file=cat
egories&op=newindex&catid=3
--
Paweł Zioło
http://my.opera.com/zielski/albums/

Poszukiwany psycholog.
Motywacja w organizacji
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
W kwesti pasji