kolka

1. Data: 2001-06-04 11:44:58

Temat: kolka
Od: "out::" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam bardzo laickie pytanie: co to jest wlasciwie tzw. "kolka", ktora zaczyna
doskwierac przy wysilku fizycznym min. biegu? Ja sobie z nia poradzic?

::>after<::

2. Data: 2001-06-04 17:00:44

Temat: Re: kolka
Od: eclipse <e...@i...owg.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze out:: (v...@w...pl):

> Mam bardzo laickie pytanie: co to jest wlasciwie tzw. "kolka", ktora zaczyna
> doskwierac przy wysilku fizycznym min. biegu? Ja sobie z nia poradzic?

Ból śledziony. Śledziona jest bardzo ruchoma i podczas biegu jest często i
silnie "wstrząsana", co powoduje ból. Zwłaszcza jak się biega z pełnym
żołądkiem.

--
[ e...@i...owg.pl ] [ 608-610-581 ]
[ registered linux user: 205102 ]

3. Data: 2001-06-04 19:29:17

Od: "out::" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

eclipse napisał(a) w wiadomości: ...
>Ból śledziony. Śledziona jest bardzo ruchoma i podczas biegu jest często i
>silnie "wstrząsana", co powoduje ból. Zwłaszcza jak się biega z pełnym
>żołądkiem.

Dzieki. Ale co z tym fantem zrobic? Raz boli z lewej, raz z prawej strony i
niestety prawie mnie nie opuszcza. Biegam troche dluzsze dystanse i dopada
mnie ten bol czesto juz na poczatku trasy i nie daje odetchnac az do konca.
Nie ma to nic wspolnego z pelnym zoladkiem, bo rano biegam na czczo, a
wieczorem po ok. 2godz. od ostatniego posilku.

::>after<::

4. Data: 2001-06-05 08:35:51

Od: "loggy" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik out:: <v...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9fho0m$p40$...@n...tpi.pl...

> Dzieki. Ale co z tym fantem zrobic

Wzmocnić mięśnie brzucha????

L.

Antyperspiranty
eChild 2001 - Zapłodnienie - Tylko dla mądrych
Rak jelita
cukrzyca typu III
Epilepsja? ...