komary

1. Data: 2003-08-22 16:45:12

Temat: komary
Od: "Aeris" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

pogryzly mnie komary na twarzy. wyglada to strasznie. nie drapalam, ale i
tak troche spuchlo (ugryzienia - 6 lub 7 sa na policzkach) fenistil i
komarol nie dziala. czym mam to smarowac? wygladam jak jakis zapryszczony
potworek :(( swedzi mnie wrrr

zagryziona magda

1. Data: 2003-08-22 17:17:49

Temat: Re: komary
Od: Pietlek <p...@w...com.pl.bezspamu> szukaj wiadomości tego autora

Aeris wrote:
> [...]
> tak troche spuchlo (ugryzienia - 6 lub 7 sa na policzkach) fenistil i
> komarol nie dziala. czym mam to smarowac? wygladam jak jakis zapryszczony
Ja używam co pod ręka:
benzacne, woda borowa, żele wysuszające...
z takich rzeczy.

fakt, preparaty przeznaczone do tego problemu nie działają ;)

> zagryziona magda
pietlek (używający radi'a albo zwiniętej gazety w rulon <ciach> <ciach>)

1. Data: 2003-08-22 17:46:08

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aeris napisał/a w news:bi5hcm$nse$1@nemesis.news.tpi.pl:

> pogryzly mnie komary na twarzy. [ciach] czym mam to smarowac?

Poproś w aptece o maść z hydrokortyzonem. Niedawno pojawiła się takowa
sprzedawana bez recepty. Ewentualnie poproś lekarza o Hydrocortisonum.

--
mips

1. Data: 2003-08-22 17:48:29

Od: "Aeris" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał/a > Poproś w
aptece o maść z hydrokortyzonem. Niedawno pojawiła się takowa
> sprzedawana bez recepty. Ewentualnie poproś lekarza o Hydrocortisonum.

dzieki wielkie :)

1. Data: 2003-08-22 18:59:23

Od: "justyna " <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aeris <a...@e...pl> napisał(a):

wapno do picia, ewentualnie jakiś antyhistaminik typu Aleric (loratadyna) lub
zyrtec (cetyryzyna)- jest ich wiele. z mocnijszych substancji- kapsułki
Fenistil (mogą usypiać)
do tego smarowanie 0,5% hydrokortyzonem
wszystko bez recepty

1. Data: 2003-08-23 08:09:10

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

justyna napisał/a w news:bi5p6b$rdd$1@inews.gazeta.pl:

> wapno do picia,

Ale IMO trzeba je pić regularnie i dość długo, aby odczuć poprawę.

> ewentualnie jakiś antyhistaminik typu Aleric
> (loratadyna)

A nie wydaje się jej z przepisu lekarza?
Moja koleżanka łykała ją, gdy miała katar alergiczny.

> lub zyrtec (cetyryzyna)

Po nim to ja śpię jak niemowlę:)

--
mips

1. Data: 2003-08-23 10:20:35

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał/a w

> teraz i bez recepty mozna, tak samo zyrtec.

Wniosek z tego taki, że niedługo wszystko będzie bez recepty, za to z
odpłatnością 100% ;(

--
mips

1. Data: 2003-08-23 10:30:51

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
: A nie wydaje się jej z przepisu lekarza?
: Moja koleżanka łykała ją, gdy miała katar alergiczny.

teraz i bez recepty mozna, tak samo zyrtec.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-08-23 10:45:33

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 23 Aug 2003 10:20:35 +0000 (UTC), mips <m...@p...pl>
wrote:
[...]

zyrtec bez recepty daja w malych opakowaniach - po 7 tabletek, i to chyba z
kilkanascie PLN kosztuje. drogo, ale mnie cieszy ta mozliwosc, bo nie chce
mi sie biegac po lekarzach, ktorzy i tak nic nowego mi nie powiedza, a
katary alergiczne i inne atrakcje mam co roku.

kasica

1. Data: 2003-08-25 20:58:16

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zyrtec, Loraten itp. bez recepty sprzedawane sa w opakowaniach po 7
sztuk. Na recepte za ta sama cene otrzymuje sie 30 sztuk. Jezeli ktos
lyka "przewlekle", to bez recepty sie nie oplaca.

Mips, ja takze po Zyrtcu jestem senna, i zauwazylam, ze wzmaga mi sie
apetyt. Czy Ty tez tak masz???

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

rumień