komary

1. Data: 2001-04-25 06:25:10

Temat: komary
Od: "Kraak" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy są jakieś rośliny do posadzenia w ogrodzie odstraszające komary o muchy?

Pozdrowienia
Daga

2. Data: 2001-04-25 08:09:23

Temat: Odp: komary
Od: "Yaro C2" <J...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Słyszałem, że na te małe paskudy pomaga dość skutecznie obecność w ogrodzie
dorodnego okazu orzech włoskiego.
Sam posadziłem, ale nie wiele jeszcze odrósł od ziemi. Znajomi twierdzą
jednak , że skutkuje.

Pozdrawiam
Yaro.

3. Data: 2001-04-25 11:19:27

Temat: Re: komary
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yaro C2" <J...@c...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ogrodzie
> dorodnego okazu orzech włoskiego.
> Sam posadziłem, ale nie wiele jeszcze odrósł od ziemi. Znajomi twierdzą

Sprawdź na własnej skórze. Pod moim orzechem po prostu się aż roją:-((((
Na szczęście jeszcze nie teraz.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2001-04-25 11:57:34

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kraak wrote:

> Czy są jakieś rośliny do posadzenia w ogrodzie odstraszające komary o muchy?

Podobno nie cierpia lawendy, ale nie udalo mi sie przetestowac (okazalo sie, ze
przedziory za to lawenda nie gardza).... Jesli tak, to zysk podwojny - suszona
mozna tez w domu odstaraszac.

Pozdrawiam,
robal.

5. Data: 2001-05-04 16:09:06

Od: "Agnieszka" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kraak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy są jakieś rośliny do posadzenia w ogrodzie odstraszające komary o
muchy?

> Pozdrowienia
> Daga

Ja w Starklu zakupiłam Eukaliptus.
Napisali, że odstrasza muchy i komary. Zobaczymy czy rzeczywiście będzie
"działał".
Pozdrawiam
Agnieszka

6. Data: 2001-05-05 02:00:16

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" <a...@2...pl> wrote in message news:9cuka2$i86$1@news.tpi.pl...
> Ja w Starklu zakupiłam Eukaliptus.

Naprawde eukaliptus? Przeciez on rosnie w znacznie
cieplejszym klimacie. A w domu tez chyba nie, bo to
ogromne drzewo.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2001-05-05 08:53:12

Od: "Agnieszka" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naprawde eukaliptus? Przeciez on rosnie w znacznie
> cieplejszym klimacie. A w domu tez chyba nie, bo to
> ogromne drzewo.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Naprawdę eukaliptus. Ma dorosnąć do 2 m, tak więc w sam raz na balkon.
A co z niego wyrośnie to zobaczymy za kilka lat (teraz jest malutki ma ok.40
cm wysokości).
Pozdrawiam
Agnieszka

8. Data: 2001-05-16 09:45:58

Od: "Ew@" <b...@o...ar.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Apr 2001 13:19:27 +0200, "Basia Kulesz"
<b...@p...gliwice.pl> wrote:

>Sprawdź na własnej skórze. Pod moim orzechem po prostu się aż roją:-((((
>Na szczęście jeszcze nie teraz.
>
>Pozdrawiam, Basia.

We Wrocławiu wścieklice (komarzyce) rozpoczęły sezon polowań

9. Data: 2001-05-16 09:51:06

Od: "Ew@" <b...@o...ar.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Apr 2001 12:57:34 +0100, Gamon' <r...@r...prv.pl> wrote:

>Podobno nie cierpia lawendy, ale nie udalo mi sie przetestowac (okazalo sie, ze
>przedziory za to lawenda nie gardza).... Jesli tak, to zysk podwojny - suszona
>mozna tez w domu odstaraszac.

Niestety lawenda nie pomaga; plektrantus, który reklamowano swego
czasu jego właściwościami odstraszającymi komary, też. Niezły efekt
dały w zeszłym roku, tlące się jak indyjskie trociczki, spiralki
nasączone odstraszającą chemią.

10. Data: 2001-05-17 11:27:46

Od: "Juras" <j...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasu jego właściwościami odstraszającymi komary, też. Niezły efekt
> dały w zeszłym roku, tlące się jak indyjskie trociczki, spiralki

Swego czasu łowiąc ryby używałem różnych komarowych odstraszaczy. Z dostępny
ch środków nic nie pomogło, więc użyłem wanilii (mieszając zanęte dla ryb st
wierdziłem, że płeć piękna komarów niechętnie siada na dłoniach). Oczywiście
natychmiast użyłem "złotego" środka do nacierania wszystkich narażonych częś
ci ciała. Bitwe wygrałem ale..... zapachu wanilii wcale nie jest łatwo się p
ozbyć, pozostaje troszkę dłużej na dłoniach niż zapach ryb.

Pozdrowienia Jurek

Środki ochrony roślin w internecie?
pochodnie
Bialystok - pytanie