komary - czym zlagodzic slady po ugryzieniach

1. Data: 2001-07-15 20:19:15

Temat: komary - czym zlagodzic slady po ugryzieniach
Od: "gajda" <g...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

mam cale nogi w bablach, rysach - po wycieczce rowerowej do kampinosu....
czym posmatrowac zeby jutro po ludzku wygladal skora ?

2. Data: 2001-07-15 20:40:27

Temat: Re: komary - czym zlagodzic slady po ugryzieniach
Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gajda" <g...@n...com> napisał w wiadomości
> mam cale nogi w bablach, rysach - po wycieczce rowerowej do kampinosu....
> czym posmatrowac zeby jutro po ludzku wygladal skora ?

FENISTIL ŻEL :o))
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

3. Data: 2001-07-15 20:53:04

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam cale nogi w bablach, rysach - po wycieczce rowerowej do kampinosu....
> czym posmatrowac zeby jutro po ludzku wygladal skora ?

Mogą pomóc krople do nosa (ewentualnie do oczu) o nazwie RINOPHENAZOL
Pozdr.
Sark

4. Data: 2001-07-16 06:35:12

Od: "Idalia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepszy Amol a tak wogole zeby odgonic komary posmaruj siebie albo jakiej
miejsca np w swoim otoczeniu OLEJKIEM GOŹDZIKOWYM, bardzo dobra metoda -
sprawdzona przezemnie osobiscie:)
pozdrawiam
Beata

5. Data: 2001-07-16 07:33:58

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Idalia napisał(a):

> Najlepszy Amol a tak wogole zeby odgonic komary posmaruj siebie albo jakiej
> miejsca np w swoim otoczeniu OLEJKIEM GOŹDZIKOWYM, bardzo dobra metoda -
> sprawdzona przezemnie osobiscie:)

Nie mogę nigdzie ostatnio dostać olejku goździkowego, a uwielbiam zapach
goździków ( co prawda olejki mało przypominają ten zapach)...Na muszki to w
100% pomoże olejek waniliowy do ciasta....Będą trzymały się z daleka :-)

Pozdrawiam,
Kaja
--
*Prawdziwym bogactwem człowieka jest jego
wartość wewnętrzna*

6. Data: 2001-07-16 11:16:05

Temat: Odp: komary - czym zlagodzic slady po ugryzieniach
Od: "Asia Bugla" <f...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Idalia <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9iu27h$mkt$...@n...tpi.pl...
> Najlepszy Amol a tak wogole zeby odgonic komary posmaruj siebie albo
jakiej
> miejsca np w swoim otoczeniu OLEJKIEM GOŹDZIKOWYM, bardzo dobra metoda -
> sprawdzona przezemnie osobiscie:)

Olejek wlasnej roboty czy kupny ? Pytam serio.
Asia

7. Data: 2001-07-17 06:19:13

Od: "cimeries" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gajda napisał(a) w wiadomości: <9isttm$ljp$1@news.tpi.pl>...
>mam cale nogi w bablach, rysach - po wycieczce rowerowej do kampinosu....
>czym posmatrowac zeby jutro po ludzku wygladal skora ?

zel fenistil lub nagietkowy

Cimeries

8. Data: 2001-07-17 06:46:45

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

>Na muszki to w 100% pomoże olejek waniliowy do ciasta....Będą trzymały się
z daleka :-)

A zamiast muszek nie przylecą pszczółki :-))))
Pozdr.
Sark

9. Data: 2001-07-17 16:06:08

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sark napisał(a):

> Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
> z daleka :-)
> A zamiast muszek nie przylecą pszczółki :-))))

Jeżeli jest się gdzieś blisko pasieki, to może? :-)

Pozdrawiam,
Kaja
--
"Jestem zdecydowaną zwolenniczką savoir-vivre'owego
postępowania, ale tylko wobec osób, które czyniąc

10. Data: 2001-07-18 09:48:01

Od: "Zofia ROSIŃSKA" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

posmaruj RHINOPHENAZOLEM - kup w aptece
gajda napisał(a) w wiadomości: <9isttm$ljp$1@news.tpi.pl>...
>mam cale nogi w bablach, rysach - po wycieczce rowerowej do kampinosu....
>czym posmatrowac zeby jutro po ludzku wygladal skora ?

Prostata / laparoskop Prośba o info
antybiotyk
Medycyna - studia w Niemczech
szukam testow na rezydenture