komisja lekarska

1. Data: 2003-03-26 12:25:24

Temat: komisja lekarska
Od: Pietlek <p...@w...WYTNIJ.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

na pl.soc.prawo mi nie pomogli, moze tutaj jakis lekarz sie wypowie.

Jakie prawa obowiazuja lekarzy podczas badan lekrskich(komisja poborowa
do woja)?
A jakie prawa przysluguja badanemu?
Czy istnieje cos takiego jak tajemnica lekarska?
itd
Gdzie takich artykulow prawnych szukac?

dzieki wielkie

2. Data: 2003-03-29 12:51:33

Temat: Odp: komisja lekarska
Od: "Asker" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pietlek <p...@w...WYTNIJ.com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:b5s6a5$ccs$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> do woja)?
> A jakie prawa przysluguja badanemu?
> Czy istnieje cos takiego jak tajemnica lekarska?

Hey!

Nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie, ale wiem jedno- wydawalo mi sie, ze
jestem inwalida i w najlepszym wypadku dostane "D". Zgadnij co dostalem -
"A" !
Tajemnica jest watpliwa - przeciez na tej sali jest kilkanascie osob
(pomijam juz lekarzy, komendanta uzupelnien i jakis sekretarzy). No chyba ze
sprawa rozgrywa sie za parawanem. ..

Jak nie chcesz isc do wojska, to powiedz ze nie widzisz w ogole tej tablicy
co Ci kaza czytac, masz alergie ..

Maciek

3. Data: 2003-04-01 15:56:26

Temat: Re: Odp: komisja lekarska
Od: Pietlek <p...@w...WYTNIJ.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asker wrote:
> [...]
>

> Hey!
>
> Nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie, ale wiem jedno- wydawalo mi sie, ze
A kto bedzie znal? Czy ta komisja jest ponad prawem?
> [...]
> sprawa rozgrywa sie za parawanem. ..
>
> Jak nie chcesz isc do wojska, to powiedz ze nie widzisz w ogole tej tablicy
oto sie nie boje , mnie nie wezma

4. Data: 2003-04-02 20:03:56

Od: "Barbara" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mojego kolesia nie wzieli bo mial na reku spory tatuaz i 5 sznytów.
Skierowali go do psychologa i dostal D (chociaz jest calkiem normalny)

Artur

5. Data: 2003-04-02 23:05:09

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2 kwiecień 2003 (środa).Patrzę,a tu o 22:03 *Barbara*
<b6ffn4$7nt$1@foka.acn.pl> namalował/a:

> Mojego kolesia nie wzieli bo mial na reku spory tatuaz i 5 sznytów.
> Skierowali go do psychologa i dostal D (chociaz jest calkiem normalny)

Skoro ma sznyty i tatuaż,to na pewno normalny on nie jest i komisja
wiedziała co robi.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

pytanie do dradam-a, uwaga, mail ciut dlugi
kolonoskopia
Optyk
Prosze o kontakt z ludzmi o podobnym problemie
gangrenik