komunia

1. Data: 2006-04-24 12:04:41

Temat: komunia
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam nietypowe pytanie ; może znacie jakieś strony z których można ściągnąć
obrazki o tematyce pierwszokomunijnej? Będę wdzięczna za pomoc. Przejrzałam
już chyba ze 100 stron w goglach ale nic nie znalazłam
z góry dziękuję

Kasia

2. Data: 2006-04-24 12:08:10

Temat: Re: komunia
Od: "Dorota D." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości
> witam
> mam nietypowe pytanie ; może znacie jakieś strony z których można ściągnąć
> obrazki o tematyce pierwszokomunijnej?

A możesz zdradzić, czego konkretnie szukasz?
Będzie łatwiej cokolwiek doradzić.

--
D.

Julka rozrabia - pomóżcie :(
perfumy dla dzieci?
CLOWN - do wynajęcia na urodziny !!!
Aresztowanie Romana G
Kasa z ZUS - moze takie info komus sie przyda [dlugie]