perfumy dla dzieci?

1. Data: 2006-04-24 06:22:00

Temat: perfumy dla dzieci?
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Córka zażyczyla sobie na 6 urodziny perfumy najlepiej Lolita lempicka ;)
ze względów oczywistych jest to nie możliwe ,dlatego musze kupic jej cos
dla dzieci do psikania.

przejrzałam google i wyskakuja zapachy 2 ,jednak cena 70 zł jest
stanowoczo za duża ,moze znacie jakies w przyzwoitej cenie i odpowednim
do wieku zapachu? ,moze oferta yves rocher ,moze cos innego?najlepiej
przez net ,podobno w smyku byly ale do najblizszego mam 120 km wiec tez
odpada taka wycieczka.

thx
p.

2. Data: 2006-04-24 06:39:28

Temat: Re: perfumy dla dzieci?
Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> [...]
>
> przejrzałam google i wyskakuja zapachy 2 ,jednak cena 70 zł jest
> stanowoczo za duża ,moze znacie jakies w przyzwoitej cenie i

Disney: o 10 zł tańsze: http://tiny.pl/g9r3 . Z tym, że to nie perfumy,
ale woda toaletowa. Zapachów nie znam.
Musti z misiem: http://tiny.pl/g99h
Jakaś nieznana firma za 18 zł - http://tiny.pl/g99x

--
Ewa (29.9), Julka (3.7), Zuza (1.8)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

3. Data: 2006-04-24 06:51:01

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Disney: o 10 zł tańsze: http://tiny.pl/g9r3 . Z tym, że to nie perfumy,
> ale woda toaletowa. Zapachów nie znam.
> Musti z misiem: http://tiny.pl/g99h
> Jakaś nieznana firma za 18 zł - http://tiny.pl/g99x

to wszytsko znalazłm ale cena 70 zł to za duzo jak dla 6 latki ,musze
jednak kopsnąc sie do ives rocher.
p.

4. Data: 2006-04-24 07:20:56

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *pamana* napisał(a),a było to tak:

> to wszytsko znalazłm ale cena 70 zł to za duzo jak dla 6 latki ,musze
> jednak kopsnąc sie do ives rocher.

Może coś z oriflame czy avonu. Oni chyba mają jakieś perfumy dla młodych
dam.

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)
http://42.pl/u/hnl zdjęcia nowsze i nie tylko

5. Data: 2006-04-24 07:52:56

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może coś z oriflame czy avonu. Oni chyba mają jakieś perfumy dla młodych
> dam.

zapomniam dodac avon itp odpadaja na 5 km:)
p.

6. Data: 2006-04-24 08:04:32

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *pamana* napisał(a),a było to tak:

> zapomniam dodac avon itp odpadaja na 5 km:)

Ja tylko dałam pomysł, bo wiem, że niektóre matki kupują

7. Data: 2006-04-24 08:30:47

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tylko dałam pomysł, bo wiem, że niektóre matki kupują

pewnie tak :)i dziekuje za propozycje ,szukam dalej :)
p.

8. Data: 2006-04-24 09:06:29

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> Córka zażyczyla sobie na 6 urodziny perfumy najlepiej Lolita lempicka ;)
> ze względów oczywistych jest to nie możliwe ,dlatego musze kupic jej cos
> dla dzieci do psikania.

Czemu 'musisz kupiś'? Dlatego, że 'sobie zażyczyła'? Ciekawe, co sobie
zażyczy na osiemnastkę... Audi TT? Co to w ogóle za pomysł, by 6-letnie
dziecko używało jakichś zapachów?
Iwona

9. Data: 2006-04-24 09:51:42

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:e2i4e6$7k9$...@n...onet.pl,
Marchewka <M...@b...pl> napisał(a):
> [...]
> zażyczy na osiemnastkę... Audi TT? Co to w ogóle za pomysł, by
> 6-letnie dziecko używało jakichś zapachów?

Powiedziała Iwona co wiedziała, albo co jej się _teraz_ wydaje najbardziej
właściwe. Poczekaj na 6 letnią mawrchew. Ja tez tak mówiłam... Wolę kupić
perfumy niż żywego szczura...

pozdrawiam Tatiana
--
Nieszczęśliwie zakochany jest jak przedsiębiorca,
który wciąż dopłaca do deficytowej imprezy,

10. Data: 2006-04-24 09:56:26

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Powiedziała Iwona co wiedziała, albo co jej się _teraz_ wydaje najbardziej
> właściwe.

Owszem, pomysł mi się nie podoba.

> Poczekaj na 6 letnią mawrchew.

Nie sądzę, by mi się opinia, co do perfumowania 6-letniego ciałka, zmieniła
za kilka lat.

> Ja tez tak mówiłam... Wolę kupić perfumy niż żywego szczura...

_Zdecydowanie_ wolałabym kupić szczurka, niż perfumy. O ile to rzeczywiście
nie miałby być martwy szczur. ;-)
Iwona

CLOWN - do wynajęcia na urodziny !!!
Aresztowanie Romana G
Kasa z ZUS - moze takie info komus sie przyda [dlugie]
dwa w jednym
czy to naturalne dla prawie sześciolatka