konczcie dyskusje matoly!!!

1. Data: 2001-06-06 14:35:30

Temat: konczcie dyskusje matoly!!!
Od: "doktorek" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic tylko piszecie o lapowkach, jacy to lekarze sa beznadziejni, przysiegi
Hipcia , stary sprzet i inne takie bzdety.
Ktos tam pisze, ze w jego regionie by bylo mase chetnych do pracy za 600
zlotych miesiecznie. Ty sie troszke zastanow. Ja widze roznice miedzy
kopaniem rowow i machaniem kilofem a leczeniem ludzi po 8 ( ze
specjalizacja) latach ciezkich studiow.
Przestancie truc o powolaniu. Kazdy kto konczy medycyne ma to powolanie. W
mniejszym lub wiejszym stopniu. Tylko jak dostaje pierwsza pensje za miesiac
tyrania w pogotowiu i na dyzurach to oczywiste jest , ze to powolanie
straci. Co to jest za porownanie lekarza do gornika?! Gornik pracuje po
ziemia. No i co z tego - trzeba bylo sie uczyc. Lekarz gornika zastapi ale
gornik lekarza na pewno nie!!!
Piszecie, ze sprzet stary. Kierujcie pretensje do rzadu, kas chorych, kurii
biskupich.
To sa instytucje , w ktorych te pieniadze gina!!! Nikt z was nie bedzie
pracowal za darmo wiec nie wymagajcie tego od lekarzy i pozostalego
personelu medycznego.
Jak Wam sie nie podoba to nie chodzcie do lekarzy. Rece, ktore lecza itp.
Leczcie sie sami albo idzcie na medycyne. Egzamin jest za miesiac - nie
widze problemu przeciez to takie latwe studia a potem mozna brac tyle
lapowek.
Dodam tylko ze nie jestem lekarzem.

2. Data: 2001-06-06 14:39:34

Temat: Re: konczcie dyskusje matoly!!!
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak Wam sie nie podoba to nie chodzcie do lekarzy. Rece, ktore lecza itp.
> Leczcie sie sami albo idzcie na medycyne.

;-)))))))))))))))))))))))))))))))

> Egzamin jest za miesiac - nie
> widze problemu przeciez to takie latwe studia a potem mozna brac tyle
> lapowek.
> Dodam tylko ze nie jestem lekarzem.

rozumiem , ze zona .
J.

3. Data: 2001-06-06 14:54:44

Od: "doktorek" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zona tez nie bo jej nie jeszcze nie ma. Nikt w rodzinie tez.
A szkoda.

Pozdrowionka.

4. Data: 2001-06-06 16:14:58

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

doktorek napisał:

> Zona tez nie bo jej nie jeszcze nie ma. Nikt w rodzinie tez.
> A szkoda.

fakt, szkoda ze jeszcze nie masz zony,
ale sie nie martw,
jest globalny projekt r&d zawierania slubow przez internet
dyskutowany na grupie alt.jacek

J.

5. Data: 2001-06-06 16:44:46

Od: "doktorek" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

PZP Jacku?

6. Data: 2001-06-06 19:33:22

Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doktorek" <k...@m...pl> napisał w wiadomości

> Dodam tylko ze nie jestem lekarzem.

Ciekawe więc skąd ta potrzeba podpisywania się "doktorek" ?

Marta

7. Data: 2001-06-06 19:57:08

Od: "Vad" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik doktorek <k...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9fletl$6vd$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Leczcie sie sami albo idzcie na medycyne. Egzamin jest za miesiac - nie
> widze problemu przeciez to takie latwe studia a potem mozna brac tyle
Lekarzem to Ty pewnie nie jesteś ale jesteś chyba jeszcze młody.
Co do opini o lekarzu to jak skomentujesz fakt ? ; lekarz-orzecznik ZUZ cofa
uprawnienia do świadczeń rentowych człowiekowi z amputowaną jedną nogą ,
mającemu 45 lat , twierdząc cyt. "przecież Pan się może przekwalifikować ,
choćby na operatora komputera , jest tyle szkoleń i odpłatnych kursów."
Ja wiem , że on wykonuje swoją pracę i że takie stanowisko jest preferowne
przez ZUZ ale taki człowiek niech mnie później nie opowiada jaka
odpowiedzialność i troska o człowieka na nim ciąży itd....
A co do matołów to popatrz do lustra
vad

8. Data: 2001-06-06 21:19:55

Od: "kier" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic tylko piszecie o lapowkach, jacy to lekarze sa beznadziejni, przysiegi
Nie tylko ;))
> Hipcia , stary sprzet i inne takie bzdety.
Chyba takowa skladali :)
> [...]
> zlotych miesiecznie. Ty sie troszke zastanow. Ja widze roznice miedzy
> kopaniem rowow i machaniem kilofem a leczeniem ludzi po 8 ( ze
ja tez, to pierwsze jest bardziej niebezpieczne;)) (i meczace)
> specjalizacja) latach ciezkich studiow.
Znowu nie takich ciezkich ;)) i nie kazdy ma specjalizacje ;))
> Przestancie truc o powolaniu. Kazdy kto konczy medycyne ma to powolanie.
albo i znajomosci
> mniejszym lub wiejszym stopniu. Tylko jak dostaje pierwsza pensje za
miesiac
> tyrania w pogotowiu i na dyzurach to oczywiste jest , ze to powolanie
Co tam jest do tyrania? (sadze, ze o odpowiedzialnosc za ludzkie zycie
chodzilo)
> straci. Co to jest za porownanie lekarza do gornika?! Gornik pracuje po
> ziemia. No i co z tego - trzeba bylo sie uczyc. Lekarz gornika zastapi ale
gornik pracuje pod ziemia non stop - bo sie nie uczyl ;) (nie kazdy ma
szanse :(((
a lekarz na dyzurach spi - bo sie uczyl ;))
> gornik lekarza na pewno nie!!!
> Piszecie, ze sprzet stary. Kierujcie pretensje do rzadu, kas chorych,
kurii
> biskupich.
kierujemy, ale czy to tylko ich wina???
> To sa instytucje , w ktorych te pieniadze gina!!! Nikt z was nie bedzie
i nie tylko te ;))
> pracowal za darmo wiec nie wymagajcie tego od lekarzy i pozostalego
> personelu medycznego.
Alez oni dostaja pensje, i dopoki ja dostaja ich obowiazkiem jest pracowac
najlepiej jak potrafia, a jak sie nie podoba to moga sobie kopac rowy,
albo machac kilofem ;))
> Jak Wam sie nie podoba to nie chodzcie do lekarzy. Rece, ktore lecza itp.
> Leczcie sie sami albo idzcie na medycyne. Egzamin jest za miesiac - nie
Nie ma wyboru, ktos musi leczyc, a ktos musi kilofem kopac ;))
> widze problemu przeciez to takie latwe studia a potem mozna brac tyle
nie kazdy ma talent do tej dziedziny ;))
> lapowek.
dlaczego od razu lapowek, zwykla wdziecznosc za wyleczenie:))
> Dodam tylko ze nie jestem lekarzem.
ja tez ;))

Swoja odpowiedzia nie mialem zamiaru nikomu uragac.
Jesli jednak ktokolwiek poczul sie urazony to przepraszam.
Niestety sytuacja w naszej pieknej krainie jest taka a nie inna.
Chcialbym zaznaczyc, ze znam wielu dobrych lekarzy,
ale znam i tez miernych.
Czesc z nich nie bierze lapowek (a jeden z nich w domu to nawet za
darmo przyjmuje czasami), ale jest czesc, ktora bez tego datku
wdziecznosci przepisze najwyzej witaminke C ;)
Nie zawsze jest jest mozliwosc wyboru lekarza, co stwarza niezdrowa
sytuacje.
Oczywiscie Ci ktorzy biora zaraz sie oburza, ze z czego maja rodzine
utrzymac, a tym, ktorzy nie biora zrobi sie glupio, ze takich maja
kolegow po fachu.
Oczywiscie tym nie bioracym lapowek gratuluje samozaparcia,
tylko tak dalej ;))

Pozdrawiam
kierek

9. Data: 2001-06-06 21:22:11

Od: "kier" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe więc skąd ta potrzeba podpisywania się "doktorek" ?

Moze to doktor nauk humanistycznych???

Pozdrawiam
kierek

10. Data: 2001-06-07 08:49:17

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 6 Jun 2001, kier wrote:

> Czesc z nich nie bierze lapowek (a jeden z nich w domu to nawet za
> darmo przyjmuje czasami), ale jest czesc, ktora bez tego datku

czesc politykow bierze, czesc nie, zapewne tak samo jest z sedziami,
prokuratorami a ja z dziecinstwa pamietam ze bywalo, ze moi
rodzice, zeby dostac lepsze miejsce dla nas (mialem kilka lat)
tez wreczali konduktorowi lapowke i niektorzy brali, chociaz
byl niby wagon dla matki z dzieckiem. Generalnie czesc ludzi
bierze lapowki a czesc nie i dotyczy to bardzo roznych zawodow
wsrod ktorych sa takze lekarze

Are you satisfied?

P.

P.S.
czy postingi z tej grupy czytaja takze kolejarze?>

----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

ciekawa rzecz dla socjologów