konfesjonał story

1. Data: 2005-03-24 18:35:56

Temat: konfesjonał story
Od: "Hook" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów i dzielę się swoją frustracją spowodowaną
postawą Kościoła Katolickiego w mojej skromnej sprawie, a mianowicie palącej
chęci wyspowiadania się przed świętami (jakoś tak po bardzo długiej przerwie
chciałem zrzucić z siebie to ciężkie brzemię grzechów). Kościół w miejscu
odkąd od niedawna mieszkam (Łódź) zamkniętym był dziś (akurat miałem wolne)
dla osób szukających rozgrzeszenia takich jak ja, podczas gdy w poprzednim
miejscu mojego zamieszkania (dużo mniejszym), w Wielki Czwartek tego
problemu nie było, można powiedzieć Kościół stał wtedy (i można powiedzieć
zawsze) otworem. Czy w was również, pewnie w większości wierzących nie
praktykujących, wzbiera czasem chęć pogadania z księżulą? Ja czerpię
prawdziwą ulgę z przedstawiania wszystkich moich grzechów i grzeszków temu
co siedzi w konfesjonale, i zawsze z wypiekami na polikach czekam co nowego
na to powie, a często jest to dość osobliwe.

1. Data: 2005-03-24 18:47:05

Temat: Re: konfesjonał story
Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hook <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> miejscu mojego zamieszkania (dużo mniejszym), w Wielki Czwartek tego
> problemu nie było, można powiedzieć Kościół stał wtedy (i można powiedzieć

ale masz problem, pukasz do zakrysti, na plebanie idziesz i mowisz ze masz
potrzebe.

ja tam akurat nie mam potrzeby gadania do ksiezy o swoich grzechach, nie
musza tego wiedziec, wazne ze Bog o nich wie i wie ze mi przykro.

1. Data: 2005-03-24 18:47:27

Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-03-24 18:49:52

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hook" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

[...]
> [...]
> nowego
> na to powie, a często jest to dość osobliwe.

No to zdradź jakieś dość-osobliwości :)
W końcu chyba tylko ksiundza obowiązuje tajemnica spowiedzi.

Paff
--
Nie lubię onanistycznego podpisu ksRobaka na grupie dyskusyjnej
pl.sci.psychologia.

1. Data: 2005-03-24 19:10:22

Od: "Ela" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chciałem zrzucić z siebie to ciężkie brzemię grzechów). Kościół w miejscu
> odkąd od niedawna mieszkam (Łódź) zamkniętym był dziś (akurat miałem

Niemożliwe, coś kręcisz. Wszystkie kościoły w Łodzi, dookoła mnie były
otwarte, mało tego, w konfesjonałach księży jak nigdy.

> [...]
nowego
> na to powie, a często jest to dość osobliwe.

Chęć pogadania owszem ale do tego idealny byłby stały spowiednik tzw.
kierownik duchowy, a nie jakiś byle jaki z przypadku.

Lea

1. Data: 2005-03-24 19:14:26

Od: "Hook" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Hook" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> No to zdradź jakieś dość-osobliwości :)
> W końcu chyba tylko ksiundza obowiązuje tajemnica spowiedzi.

standardem jest rada: "najlepiej weź w takiej sytuacji zimny prysznic..."
(cytat)
Niestety "w takich" sytuacjach czasem jest to technicznie niewykonalne

Z drugiej strony dużo osób twierdzi że sama się rozlicza z Bogiem, dużo,
bardzo dużo nie mówi się przy konfesjonale ("...bo o reszcie ksiądź nie musi
wiedzieć...") ale przecież to chyba nie o to chodzi. Zresztą kto tam wie co
to będzie jak już zejdę z tego łez padołu

1. Data: 2005-03-24 19:16:42

Od: HardStyler <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):
> ale masz problem, pukasz do zakrysti, na plebanie idziesz i mowisz ze masz
> potrzebe.
To ci powiedza gdzie jest najblizsza agencja towarzyska :)

> ja tam akurat nie mam potrzeby gadania do ksiezy o swoich grzechach, nie
> musza tego wiedziec, wazne ze Bog o nich wie i wie ze mi przykro.
No bo po co masz gadac czarnemu pedalowi o wszystkim? :) Niech sie jebie
z trzmielami :)

Pzdr,
HS.

--
A to juz moja nowa sygnaturka... Jeszcze ladniejsza od poprzedniej.

1. Data: 2005-03-24 19:25:36

Od: "Hook" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> Niemożliwe, coś kręcisz. Wszystkie kościoły w Łodzi, dookoła mnie były
> otwarte, mało tego, w konfesjonałach księży jak nigdy.

Nie kręcę, z braku laku przeszedłem się dziś dwa razy do kościółka obok mnie
(taki jeden na teofilowie), i wewnętrze wrota zabite na 4 spusty, i żadnej
info o spowiedziach, a jak pisałem wcześniej mieszkam w łodce od niedawna
więc nie szukałem żadnej alternatywy

1. Data: 2005-03-24 19:33:08

Od: "Kasia " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

HardStyler <j...@s...pl> napisał(a):

> To ci powiedza gdzie jest najblizsza agencja towarzyska :)

> No bo po co masz gadac czarnemu pedalowi o wszystkim? :) Niech sie jebie
> z trzmielami :)

no moze nie az tak brutalnie:) za czarnego pedala nie uznalabym akurat
ksiedza.

1. Data: 2005-03-24 19:35:54

Od: HardStyler <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):
> no moze nie az tak brutalnie:) za czarnego pedala nie uznalabym akurat
> ksiedza.
To nie bylo brutalnie ;) Mozesz mi wierzyc na slowo :>

Pzdr,
HS.

--
A to juz moja nowa sygnaturka... Jeszcze ladniejsza od poprzedniej.

Kominek - Sagittarius
O jeeezuuu ! :)
Wesolych Swiat
Grupa wsparcia - literatura?