konkurs

1. Data: 2010-01-15 21:38:54

Temat: konkurs
Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i stało się, moje nieśmiałe dziecko (ja nie pójdę, ja się boję)
docenione ubiegłorocznym występem na apelu zgłosiło się do kółka
teartalnego. Niezła forma terapii :), strahy diabli wzięli, panie
chwalą, że jest filarem grupy, no i sam zainteresowany poczuł się
doceniony, nabrał pewności siebie. Do tego stopnia, że w latach
wcześniejszych chodził na konkurs recytatorski "za karę" a teraz to była
pierwsza nowina dnia dzisiejszego "chciałbym iść". A co ciekawe
stwierdził, że chciałby spróbować sił w kategorii- "wywiedzione ze
słowa". Tematyka dowolna. Niby dobrze, bo ma się swobodny wybór, ale z
drugiej strony wiadomo osiołkowi w żłoby dano, człowiek nie wie na co
się zdecydować.A wy już wcześniej podsuwaliście ciekawe pomysły na tego
typu konkursy, może i tym razem. Coś na poziom klas IV-VI. Kurczę,
ciężka kategoria wiekowa, bo już wyrośli z dziecięcych wierszyków, a
jeszcze nie dorośli do tych poważnych.
--
w_e